8 Reacties
5 jaar geleden
Ik gebruik sinds vorige week donderdag sab simplex. Onze zoon had veel last van krampen tot huilens toe. Hij was ontroostbaar. Ik had eerst het idee dat het erger word. Begonnen met 7 druppels. Toen opgehoogd naar 10. Op advies van het consultatie bureau nu 15 druppels en het lijkt sinds afgelopen maandag beter te gaan. Ik heb het idee dat onze zoon niet of nauwelijks nog krampjes heeft. wel laat hij veel windjes die erg stinken. Misschien even de tijd gunnen om de sab simplex te laten werken.
5 jaar geleden
Wij gebruiken het nu ruim een week. Iedere voeding 15 druppels. We hebben het idee dat het wel werkt. Hij kan veel makkelijker scheetjes laten. Hij krijgt naast Sabsimplex ook Probactiol mini van Rozenmarijn en Thijm om de opbouw van de darmpjes de ondersteunen.
5 jaar geleden
Ik moet zeggen, we hadden een ontroostbare dochter van alle krampjes. Infacol geprobeerd en leek niks te doen. sab simplex gehaald en het leek nog steeds niks te doen. Nu zijn we gestopt met de druppels en ben begonnen met babymassage voor krampjes(ze ontspant dan helemaal) En ja hoor mevrouw slaapt al 3 nachten super en geen heftige krampjes meer.
5 jaar geleden
Reactie op Anoes2710
Ik moet zeggen, we hadden een ontroostbare dochter van alle krampjes. Infac ...
Mag ik vragen of je daar ergens een cursus voor hebt gehad? Of masseer je zelf gewoon wat?
In geval van cursus, kan je me vertellen waar??
Mijn baby begint ook kramp te krijgen en ik wil er liever niets voor geven 馃槵