7 Reacties

5 jaar geleden

6 maanden staat er geloof ik op. Ze worden wel enorm afgeraden door tandartsen overigens.

5 jaar geleden

Waarom zou je dat.doen?

5 jaar geleden

De vroedvrouw stelde dit voor, om hem te laten kennismaken met verschillende smaken en zo hebben ze geen grote stukken fruit en zo naar binnen

5 jaar geleden

Ik zou er geen gebruik van maken. Ik denk dat het goed is als een kind gewoon eten in zijn mond krijgt. Ook zodat hij leert om zich verslikken en dit op te losen met jou als ouder erbij.

5 jaar geleden

Ze bedenken ook echt alles tegenwoordig 馃槱 gewoon hapjes geven lijkt me het verstandigste

5 jaar geleden

Ja, in nog geen 100 jaar 馃榿 gewoon niet doen. Fruitsappen zijn schadelijk voor het gebit, ook al heeft je kleintje nog geen tanden. Daarnaast bevatten fruitsappen veel suikers. De vezels en vitamines zitten juist in het vruchtvlees. Je geeft je kind als het ware een lolly...馃槸 Gebruik liever een bijtring en bied gewoon hapjes aan. Je kunt de rapley methode gebruiken om je kind kennis te laten maken met eten.

5 jaar geleden

Gewoon hapjes gaan geven men 4mnd. Geen gekke kunstmatige items voor gebruiken. Lekker vari毛ren met verschillende groentjes en fruitjes. Dan maken ze ook kennis met allemaal smaken.