58 Reacties

5 jaar geleden

Held! Ik grijp altijd gauw naar die capsules omdat ik helemaal gillend gek word van dat gevoel 😱 Ik ga dit even volgen, ik weet dat ik er gevoelig voor ben en tips zijn altijd welkom Hahah! En succes!

5 jaar geleden

Je kan het beste geen risico nemen en naar de huisarts gaan, die kan zien of het een schimmel is en een veilig middel voorschrijven

5 jaar geleden

Ik was mijzelf altijd met lactacyd nooit geen problemen met schimmel infecties 😁

5 jaar geleden

Sudocremé

5 jaar geleden

Dokter bellen alles van de drogist werkt niet zo sterk als wat de huisarts geeft. Toevallig nog voor me zwangerschap gehad de pillen die je vaginaal inbrengt stond ook bij veilig met zwangerschap. Succes!

5 jaar geleden

Sorry hoor misschien een domme vraag. Maar hoe weet je nou dat je een schimmel infectie hebt dan? Ik ben zelf helemaal niet bekent met deze term. 🙈 enige wanneer ik jeuk heb is na het scheren of als het begint te groeien verder nooit😅 zou dat dan ook een schimmel infectie zijn?🙊🙈

5 jaar geleden

Die creme kun je ook gebruiken om op je schaamlippen te smeren ipv inwendig

5 jaar geleden

ik lees ook even mee, heb er ook nog wel eens last van. heb wel ergens een keer gelezen dat tea tree oil in de intieme zone gebruiken, helemaal niet zo goed is maar kan het nu niet meer vinden🤔 Je heb het nu verdunt gebruikt maar voelde je evengoed niet iets branden/tintelen?

5 jaar geleden

Ik heb het ook wel 2x gehad en nam dan een inwendige capsule. Nu zou ik wel eerst de bijsluiter goed lezen mocht het weer opspelen.

5 jaar geleden

Reactie op M W N

Sorry hoor misschien een domme vraag. Maar hoe weet je nou dat je een schim ...
Dan heb je echt jeuk in je vagina, tenminste dat heb ik dan.

5 jaar geleden

Vorige zwangerschappen wel last van gehad geloof dat ik 1x z'n capsule had en klaar. Respect dat je het zo wil proberen ben benieuwd of het lukt.

5 jaar geleden

Ik heb echt geen jeuk, maar de lucht die er vanaf komt is wel echt veranderd en niet op positieve manier.. 😫 Zelfde als de geur van m’n zweet, wat een heerlijk praatje dit excuus haha, dat is ook veranderd, het is allemaal sterkter geworden.. nog meer dames last van?🙈

5 jaar geleden

Hello! Ik ben er helaas ook bekend mee. Tijdens vorige zwangerschap kreeg ik van vk de tip om probiotica van Etos huismerk te slikken. Dat doe ik sindsdien en heb er nooit meer last van gehad! Maar is dus meer preventief.

5 jaar geleden

Bij mij werkt altijd alleen maar de capsules van de huisarts. Van de drogist werkt voor geen meter, maar dat kan per persoon verschillen denk ik. Ik wil er vooral altijd zsm vanaf 😬

5 jaar geleden

Alleen zalf en capsule via huisarts werkt bij mij. Dus ik raad je aan toch naar huisarts te gaan

5 jaar geleden

Reactie op M W N

Sorry hoor misschien een domme vraag. Maar hoe weet je nou dat je een schim ...
Vaak heb je meer afscheiding, rode schaamlippen, ontzettende jeuk zo wel buiten kant als van binnen. Dat is een schimmel. En jeuk na scheren als het groeit heb ik ook 😂 allee het verschil tussen schimmel of die jeuk van scheren merk je wel hoor meis.

5 jaar geleden

Tea tree olie mag dus niet tiidems de zwangerschap! Ik had er ook last van en met vk overlegd. Gewoon canasten genomen die bij de drogist te koop is.

5 jaar geleden

Ik heb nu ook.een pil op bijsluiter staat bij zwanger schap arts raadplegen heb ik gedaan zeggen kan wel ding moet in dr baarmoeder ik durf het niet.morgen moet ik voor hartje luisteren ik vraag het nog wel.keer voor de zekerheid

5 jaar geleden

Mijn ervaring is dat zalf / een ampul de enige manier is om het goed aan te pakken en weg te krijgen, anders blijf je maar aanmodderen en blijft het terug komen.

5 jaar geleden

Was daar beneden met water en een scheutje appelazijn. Helpt goed