58 Reacties

5 jaar geleden
Je kan het beste geen risico nemen en naar de huisarts gaan, die kan zien of het een schimmel is en een veilig middel voorschrijven

5 jaar geleden
Ik was mijzelf altijd met lactacyd nooit geen problemen met schimmel infecties 😁

5 jaar geleden
Sorry hoor misschien een domme vraag. Maar hoe weet je nou dat je een schimmel infectie hebt dan? Ik ben zelf helemaal niet bekent met deze term. 🙈 enige wanneer ik jeuk heb is na het scheren of als het begint te groeien verder nooit😅 zou dat dan ook een schimmel infectie zijn?🙊🙈

5 jaar geleden
Ik heb het ook wel 2x gehad en nam dan een inwendige capsule. Nu zou ik wel eerst de bijsluiter goed lezen mocht het weer opspelen.

5 jaar geleden
Reactie op M W N
Sorry hoor misschien een domme vraag. Maar hoe weet je nou dat je een schim ...
Dan heb je echt jeuk in je vagina, tenminste dat heb ik dan.

5 jaar geleden
Vorige zwangerschappen wel last van gehad geloof dat ik 1x z'n capsule had en klaar. Respect dat je het zo wil proberen ben benieuwd of het lukt.

5 jaar geleden
Alleen zalf en capsule via huisarts werkt bij mij. Dus ik raad je aan toch naar huisarts te gaan

5 jaar geleden
Reactie op M W N
Sorry hoor misschien een domme vraag. Maar hoe weet je nou dat je een schim ...
Vaak heb je meer afscheiding, rode schaamlippen, ontzettende jeuk zo wel buiten kant als van binnen. Dat is een schimmel. En jeuk na scheren als het groeit heb ik ook 😂 allee het verschil tussen schimmel of die jeuk van scheren merk je wel hoor meis.

5 jaar geleden
Tea tree olie mag dus niet tiidems de zwangerschap! Ik had er ook last van en met vk overlegd. Gewoon canasten genomen die bij de drogist te koop is.

5 jaar geleden
Ik heb nu ook.een pil op bijsluiter staat bij zwanger schap arts raadplegen heb ik gedaan zeggen kan wel ding moet in dr baarmoeder ik durf het niet.morgen moet ik voor hartje luisteren ik vraag het nog wel.keer voor de zekerheid