16 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben en tweedehands van marktplaats voor €50. Volgens mij van het merk Holland. Is helemaal van hout dus je moet er zelf een kussen opleggen maar dan zit en schommelt ie heerlijk!

5 jaar geleden

Ik heb deze en vindt hem echt heerlijk zitten. Zijn er in meerdere kleuren ook velours en zwarte poten.

5 jaar geleden

Wij hebben deze en vind hem heerlijk zitten!

5 jaar geleden

Marktplaats. Wij hebben er gisteren 1 voor €25 op de kop getikt.

5 jaar geleden

Ik heb er een van IKEA. Zit heel fijn door de brede rug

5 jaar geleden

Wij hebben deze en zit heerlijk. Lees nu elke avond voor aan m’n dochter van 4, die past er gewoon lekker naast. Straks 2 kinderen erin haha 🥳🥰

5 jaar geleden

https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-januari-2021/stoel-voor-in-de-babykamer-2dXd0z?utm_source=24Baby&utm_medium=app Ik zou de reacties hier even lezen staan super veel reacties over schommelstoelen 😊 Succes met je zoektocht🌺

5 jaar geleden

Wij hebben een schommelstoel van furndaily. Wij hadden was problemen met de levering naar de stoel zit wel lekker

5 jaar geleden

Ik heb er zelf eentje gekocht maar voor ons te groot is die wat voor jou?

5 jaar geleden

Ik heb er 1van Jysk. Erg fijne stoel!

5 jaar geleden

Deze week aangeschaft in de ikea, lang getwijfeld tussen quax (megaduur) en deze. Heel tevreden van deze. Ik heb ook last van mijn bekken (35+6 nu) en daar helpt deze ook voor, fijner dan in de zetel zitten 😄

5 jaar geleden

Dankjewel, ik heb zonet alles gelezen :-)

5 jaar geleden

Reactie op ml77

Ik heb er zelf eentje gekocht maar voor ons te groot is die wat voor jou?
Dankjewel maar is niet echt iets voor ons, we zoeken een stoffen schommelstoel.

5 jaar geleden

Reactie op Carolien90

Deze week aangeschaft in de ikea, lang getwijfeld tussen quax (megaduur) en ...
Ik zal toch eens naar Ikea moeten gaan en de stoel proberen, ik lees zowel heel positieve als negatieve reacties dus zal het zelf eens moeten gaan ervaren 😊

5 jaar geleden

Reactie op jasmineee

Ik heb deze en vindt hem echt heerlijk zitten. Zijn er in meerdere kleuren ...
Ziet er fijn uit! Weet je winkels (in België) waar je hem kan proberen? 😬

5 jaar geleden

https://www.furndaily.com/?s=schommelstoel&post_type=product Wij hebben de mama stoel beige. Twijfelde met de velourse stoel maar toch voor de normale gekozen😊