20 Reacties

3 jaar geleden

Geen last van haha 😆

3 jaar geleden

ik werk als huishoudelijke hulp maar volgens mij verloskundige kunnen de schoonmaakmiddelen geen last, ook geen bleek. volgens haar kan het pas last als je in grotere hoeveelheden met bleek werkt, maar als jij de wc met bleek wil schoonmaken, is prima.. ik kijk idd wel uit dat ik er niet te lang boven blijf met die dampen.. en nee, als ik 5 dagen bij andere schoonmaak heb ik bij mezelf geen zin meer hahaha

3 jaar geleden

Reactie op pauu

ik werk als huishoudelijke hulp maar volgens mij verloskundige kunnen de sc ...
Oh dat is wel fijn om te lezen! Ik maak me telkens zorgen! Haha nee dat snap ik wel in jouw geval.. 😋

3 jaar geleden

Bij de eerste wel erggehad dat alles schoon moest. Was zo erg dat ik met 32 weken op de grond in de badkamer met een schuurspons de naden zat te schrobben🤦‍♀️ werd wel mooi schoon, maar mijn man verklaarde me voor gek🤣 daarna in andere zwangerschappen die neiging niet meer zo erg gehad als toen, maar kan soms in een keer heel geïrriteerd op opgejaagd voelen als er spullen/troep ligt. Enige wat mijn man dan zegt is: gaan we weer. Succes.🙈🤣

3 jaar geleden

Reactie op Angel1313

Bij de eerste wel erggehad dat alles schoon moest. Was zo erg dat ik met 32 ...
😂😂😂

3 jaar geleden

Er zit een verschil tussen willen en doen. Heb een hele grote kast in de kamer met allemaal spullen woensdag mee begonnen alles schoon te maken. Alle elektrische apparaten weer verplaats modem Playstation wii en Nintendo nes in een vakje. De gamekamer moet ruimte maken voor de baby kamer dus alles weer naar beneden. en de kast weer opnieuw indelen. Miss ietsje minder scheelt in de toekomst weer met schoonmaken... 😅 Met de vermoeidheid en misselijkheid krijg ik niet zoveel gedaan als ik wil en ik ben ook nog z'n trut die alles 3x verplaatst omdat ik het niet mooi vind zo. Na alles 3x veranderen eindelijk tevreden over de electrische apparaten 😁

3 jaar geleden

Ik heb dat letterlijk sinds vandaag hihi! Doe nu voor de zekerheid handschoenen aan met poetsen en als ik chloor gebruik in de douche een mondkapje op 😳 just to be sure..

3 jaar geleden

Oh hou op hoorr. Sinds een paar dagen stoor ik me overal aan. Heb al een zoontje van 3 rondlopen die er soms een behoorlijke rotzooi van kan maken. En aan het eind van de dag heb ik soms geen zin meer om ook nog zijn speelgoed op te moeten ruimen. Daarnaast zijn we half jaar geleden verhuisd en de slaapkamer die nu de babykamer moet gaan worden staat helemaaaalll vol met troep. Zit al vanaf de positieve test te stressen over hoe ik dat ga doen en waar ik al die troep ga laten (heb geen zolder 😭). Ik laat voor nu die deur potdicht zodat ik die troep niet zie hahah.

3 jaar geleden

Haha nope geen last van helaas 😝

3 jaar geleden

Nee, helaas geen "last" van, had ik dat maar 🤣

3 jaar geleden

Er zit een verschil tussen willen en doen. Heb een hele grote kast in de ka ...
😂😂 haha ik herken het, ik wil het maar ik heb er gewoon geen energie voor en ik stoor me er aan

3 jaar geleden

Reactie op Esma55

Oh hou op hoorr. Sinds een paar dagen stoor ik me overal aan. Heb al een zo ...
😭😭😭 I feel you, ik heb er ook geen zin in maar stoor me er gewoon aan

3 jaar geleden

Reactie op Esma55

Oh hou op hoorr. Sinds een paar dagen stoor ik me overal aan. Heb al een zo ...
Oh ik heb ook zn kamer, in maart verhuisd. Ik ken je gevoel! Elke keer als ik er in sta denk ik F*CK waar laat ik dit straks en ga ik er gauw weer vandaan.😂 stress daar het meeste over denk ik haha

3 jaar geleden

Reactie op Esma55

Oh hou op hoorr. Sinds een paar dagen stoor ik me overal aan. Heb al een zo ...
Oh jaaa zo'n kamer hebben wij ook, zijn ook net verhuisd 😅 dé reden voor stress hier ineens

3 jaar geleden

Ik wil continu, kom er alleen niet aan toe🙈.. als ik m’n huis zie wil ik het continu aanpakken net als de wassen, daar had ik altijd een hekel aan. Maar als ik eenmaal thuis ben gewoon zo moe dat ik niks meer kan verzetten

3 jaar geleden

Ik voel als een Buddha op de bank😭😭

3 jaar geleden

Ik heb de hele ochtend lopen poetsen. En daarna zelf met mn rugzak op onder de douche gaan staan om die ook eens goed te wassen haaahaha. Man weekendje weg en hele huis weer aan kant gemaakt. Gaat lekkor.

3 jaar geleden

Ik heb zelden drang tot schoonmaken en nu ook niet. Hahaha. Deze ochtend een uurtje in de tuin gewerkt en hele middag liggen slapen...

3 jaar geleden

Sorry heel flauw, maar wil je mijn huis schoonmaken? Ben zo misselijk en moe dat ik het niet kan opbrengen. Respect voor jou!

3 jaar geleden

Reactie op emma1334

Sorry heel flauw, maar wil je mijn huis schoonmaken? Ben zo misselijk en mo ...
😂😂😂😂😂👍