20 Reacties

3 jaar geleden

Geen last van haha 😆

3 jaar geleden

ik werk als huishoudelijke hulp maar volgens mij verloskundige kunnen de schoonmaakmiddelen geen last, ook geen bleek. volgens haar kan het pas last als je in grotere hoeveelheden met bleek werkt, maar als jij de wc met bleek wil schoonmaken, is prima.. ik kijk idd wel uit dat ik er niet te lang boven blijf met die dampen.. en nee, als ik 5 dagen bij andere schoonmaak heb ik bij mezelf geen zin meer hahaha

3 jaar geleden

Reactie op pauu

ik werk als huishoudelijke hulp maar volgens mij verloskundige kunnen de sc ...
Oh dat is wel fijn om te lezen! Ik maak me telkens zorgen! Haha nee dat snap ik wel in jouw geval.. 😋

3 jaar geleden

Bij de eerste wel erggehad dat alles schoon moest. Was zo erg dat ik met 32 weken op de grond in de badkamer met een schuurspons de naden zat te schrobben🤦‍♀️ werd wel mooi schoon, maar mijn man verklaarde me voor gek🤣 daarna in andere zwangerschappen die neiging niet meer zo erg gehad als toen, maar kan soms in een keer heel geïrriteerd op opgejaagd voelen als er spullen/troep ligt. Enige wat mijn man dan zegt is: gaan we weer. Succes.🙈🤣

3 jaar geleden

Reactie op Angel1313

Bij de eerste wel erggehad dat alles schoon moest. Was zo erg dat ik met 32 ...
😂😂😂

3 jaar geleden

Er zit een verschil tussen willen en doen. Heb een hele grote kast in de kamer met allemaal spullen woensdag mee begonnen alles schoon te maken. Alle elektrische apparaten weer verplaats modem Playstation wii en Nintendo nes in een vakje. De gamekamer moet ruimte maken voor de baby kamer dus alles weer naar beneden. en de kast weer opnieuw indelen. Miss ietsje minder scheelt in de toekomst weer met schoonmaken... 😅 Met de vermoeidheid en misselijkheid krijg ik niet zoveel gedaan als ik wil en ik ben ook nog z'n trut die alles 3x verplaatst omdat ik het niet mooi vind zo. Na alles 3x veranderen eindelijk tevreden over de electrische apparaten 😁

3 jaar geleden