Misschien een beetje gek.
Maar zojuist seks gehad met me vriend.
Maar nu heel erg duizelig en pijn in me middenrif.
Krampen en harde buiken maar ook misselijk.
Hoort dit ?
Wie heeft hier ervaring mee ?
P.s sorry voor de dames die hier geen seks meer hebben.
Geen idee. Was gister wel wat duizelig en zag sterretjes.(na de sex)Maar geen krampen, last van de rug en harde buiken die heb ik vandaag weer de hele dag heb in golfjes. Maar zal waarschijnlijk komen omdat ze nog verder naar beneden gaat liggen. Was normaal volgens de vk.
Niet misselijk na de sex maar wel als ik teveel heb gedaan achter elkaar.
Misschien gewoon teveel inspanning?
In theorie kan je van teveel inspanning ook duizelig enz worden.
Persoonlijk geen extra klachten na sex, behalve de harde buiken maar die gaan de hele dag door
Als het bij ons eens een keer gebeurd dan heb ik ook last van harde buiken. En ik kan niet echt meer op mijn rug liggen dan wordt ik ook duizelig en benauwd en een soort van flauw vallen gevoel.
Ik heb idd ook last van de krampen en harde buiken als we seks gehad hebben 😔. Maar heb hier al sinds heeel vroeg in mn zwangerschap last van. En toch kan ik het niet laten 🤣
probeer niet te lang op je rug te liggen. En daarna even tijdje op je linkerzij dan trekt iedergeval het misselijk zijn weg. dat komt namelijk door de druk op een bepaalde ader. Ik heb dat als ik bij de VK plat moet liggen al
Als je op je rug hebt gelegen beknel je bepaalde zenuwen wat een duizelig misselijk gevoel kan geven en harde buiken na seks is een bekend fenomeen wegens samentrekken van baarmoeder.
Kan denk ik geen kwaad behalve dat het een teken is dat je dus andere posities moet proberen. Doggy werkt beter is mijn ervaring.