48 Reacties
5 jaar geleden
Ik durf eigenlijk nog niet, ben bang det het allemaal nog niet geheeld is ofzo? Ben ik de enige? T is nu 7 weken na de geboorte
5 jaar geleden
Reactie op mamavoorheteerst1
Ik durf eigenlijk nog niet, ben bang det het allemaal nog niet geheeld is o ...
Ik durf het ook nog niet hoor. Help hem wel een handje. Maar sex durf ik nog lang niet😅🙈 volgens de vk zag het er goed uit beneden. En mocht dus wel sex hebben als ik dat aan durfde ze waarschuwende wel dat het pijnlijk kon zijn de eerste keer. Maar ik stel het nog steeds uit😅🙈 zin is er wel maar durf niet. Best wel lullig als je bedenkt dat er 6 bijna 7week geleden een kind uitgekomen is bij mij. En nu bang voor sex qua gevoel😅🙈
5 jaar geleden
We hebben nog ongeveer net zo vaak sex als voor de zwangerschap (tijdens de zwangerschap bijna niet, vond mij man gek tot frustratie bij mij🙈) Ook regelmatig na de nacht voeding, dan zijn we toch al wakker 😂 haha.
5 jaar geleden
Pff hou op hoor wat kunnen mannen zeuren. Ik ben helemaal afgepeigerd na een dag met de kleine + de gebroken nachten. En dan vaak als ik aangeef van nee dringt ie zichzelf gewoon op🥴
Super vermoeiend, dus dan maak ik maar zin
5 jaar geleden
Reactie op sk123
Ik zou wel willen maar bloed nog steeds dus dan mag het volgens mij nog nie ...
Ik heb gewacht tot het bijna niks meer was en toen toch gedaan 3 weken na de bevalling. Ik was er echt aan toe toen. Na 3 weken alleen me man please wilde ik ook even me pleziertje.
5 jaar geleden
Wij al vrij snel nadat het kon en we er beide aan toe waren. Hij had geduld en zij van te voren als het niet gaat stoppen we. Eenmaal toen we het door hadden en de eerste keer geweest was. Deden we het juist meer dan in de zwangerschap 🙈😅 soort van inhaalslag 🤣. Nu is het wel weer stuk rustiger hoor.
Maar je moet het pas doen als jij er aan toe bent. En niks overhaasten!! Dit is voor iedereen anders.
5 jaar geleden
Wow jullie zijn best actief allemaal, ik heb serieus fysieke klachten, rugpijn, hoofdpijn, kniepijn, bekkenpijn. Ben al blij als ik even kan liggen, wat pas snachts en dan nog een baby die 3/4 keer wakker wordt snachts. Hoe maak je dan nog zin?
5 jaar geleden
5 weken geleden bevallen nog niets gedaan want vloeide nog maar oh wat heb ik zin... ik vind het alleen eng 🤔🤔🤭
5 jaar geleden
Ik ben 4 weken geleden bevallen en mag als ik wil na 6 weken een controle bij de vk hebben, ik ben gehecht. Ik wacht dat dus even af en als dat goed is dan durf ik wel weer voorzichtig.. ik help hem soms wel haha maar de frequentie is nog zeker niet als voorheen, nog ff geduld..
5 jaar geleden
Ik ben 4 weken geleden bevallen en bloed nog heel licht alleen bij het afvegen of een heel klein beetje in mn inlegkruisje, ik lees overal dat als je nog ‘vloeit’ je grote kans hebt op infectie gevaar.. mja is dat vloeien😅
Ik zal het wel met condoom doen omdat ik nog niet aan de pil zit, heb je dan ook kans op infectie gevaar?