48 Reacties

5 jaar geleden

Ik durf eigenlijk nog niet, ben bang det het allemaal nog niet geheeld is ofzo? Ben ik de enige? T is nu 7 weken na de geboorte

5 jaar geleden

Ik zou wel willen maar bloed nog steeds dus dan mag het volgens mij nog niet.. (4,5 week geleden). Ben verder helemaal geheeld dus op dat vlak zou het wel kunnen. Wachten jullie allemaal tot het helemaal gestopt is met bloeden? Hoe lang dan? Enkee dagen?

5 jaar geleden

Die gaat er voorlopig nog niet in hoor😱 Heb er net een mens uitgeperst met alle gevolgen van dien, gelukkig respecteert hij dat wel. Maar nee, de zin en durf is er nog niet😅

5 jaar geleden

Echte sex nog niet. Wel al even mezelf opgepept en mijn vriend blij gemaakt. Maar zeker niet de frequentie van ervoor.. 1x/week nu.

VRIEND

5 jaar geleden

Ben nu 6.5 week geleden bevallen en hen vorige week weer de 1e keer gehad. Heb daarna wel 2dagen best last van me bekken gehad

5 jaar geleden

Reactie op mamavoorheteerst1

Ik durf eigenlijk nog niet, ben bang det het allemaal nog niet geheeld is o ...
Ik durf het ook nog niet hoor. Help hem wel een handje. Maar sex durf ik nog lang niet😅🙈 volgens de vk zag het er goed uit beneden. En mocht dus wel sex hebben als ik dat aan durfde ze waarschuwende wel dat het pijnlijk kon zijn de eerste keer. Maar ik stel het nog steeds uit😅🙈 zin is er wel maar durf niet. Best wel lullig als je bedenkt dat er 6 bijna 7week geleden een kind uitgekomen is bij mij. En nu bang voor sex qua gevoel😅🙈

VRIEND

5 jaar geleden

4,5 week geleden bevallen en al 4x sex gehad. 2 kids nu hier een newborn en peuter van 2. Druk is het zeker.. Toch is het fijn om even voor elkaar tijd te maken ;)

5 jaar geleden

We hebben nog ongeveer net zo vaak sex als voor de zwangerschap (tijdens de zwangerschap bijna niet, vond mij man gek tot frustratie bij mij🙈) Ook regelmatig na de nacht voeding, dan zijn we toch al wakker 😂 haha.

5 jaar geleden

Pff hou op hoor wat kunnen mannen zeuren. Ik ben helemaal afgepeigerd na een dag met de kleine + de gebroken nachten. En dan vaak als ik aangeef van nee dringt ie zichzelf gewoon op🥴 Super vermoeiend, dus dan maak ik maar zin

5 jaar geleden

Reactie op sk123

Ik zou wel willen maar bloed nog steeds dus dan mag het volgens mij nog nie ...
Ik heb gewacht tot het bijna niks meer was en toen toch gedaan 3 weken na de bevalling. Ik was er echt aan toe toen. Na 3 weken alleen me man please wilde ik ook even me pleziertje.

5 jaar geleden

Nee echte sex is hier ook nog niet gebeurd. Ben nu bijna 7 weken geleden bevallen. Durf het nog niet. Maar mijn zin is ook niet zoals het zijn moet omdat ik met mijn hoofd met andere dingen bezig ben.. voel me er wel heel schuldig over..

5 jaar geleden

Wij al vrij snel nadat het kon en we er beide aan toe waren. Hij had geduld en zij van te voren als het niet gaat stoppen we. Eenmaal toen we het door hadden en de eerste keer geweest was. Deden we het juist meer dan in de zwangerschap 🙈😅 soort van inhaalslag 🤣. Nu is het wel weer stuk rustiger hoor. Maar je moet het pas doen als jij er aan toe bent. En niks overhaasten!! Dit is voor iedereen anders.

5 jaar geleden

Wij na 3 weken na de bevalling en hebben net zoveel seks als voor de zwangerschap tijdens de zwangerschap minder maar met een dochter van 6 en zoon van 6 weken is het echt even ons moment samen

5 jaar geleden

8 weken na de bevalling, ik ben doodop geen zin in sex en geen energie voor sex. Komt wel weer als ik weer kan slapen 😴😴

5 jaar geleden

Wow jullie zijn best actief allemaal, ik heb serieus fysieke klachten, rugpijn, hoofdpijn, kniepijn, bekkenpijn. Ben al blij als ik even kan liggen, wat pas snachts en dan nog een baby die 3/4 keer wakker wordt snachts. Hoe maak je dan nog zin?

5 jaar geleden

Reactie op mamavoorheteerst1

Wow jullie zijn best actief allemaal, ik heb serieus fysieke klachten, rugp ...
Ja dat vraag ik me dus ook af..🤣

5 jaar geleden

Reactie op xnxx

Ja dat vraag ik me dus ook af..🤣
Ik ook haha! Moet er niet aan denken. Ik ben doodmoe🙄

5 jaar geleden

5 weken geleden bevallen nog niets gedaan want vloeide nog maar oh wat heb ik zin... ik vind het alleen eng 🤔🤔🤭

5 jaar geleden

Ik ben 4 weken geleden bevallen en mag als ik wil na 6 weken een controle bij de vk hebben, ik ben gehecht. Ik wacht dat dus even af en als dat goed is dan durf ik wel weer voorzichtig.. ik help hem soms wel haha maar de frequentie is nog zeker niet als voorheen, nog ff geduld..

5 jaar geleden

Ik ben 4 weken geleden bevallen en bloed nog heel licht alleen bij het afvegen of een heel klein beetje in mn inlegkruisje, ik lees overal dat als je nog ‘vloeit’ je grote kans hebt op infectie gevaar.. mja is dat vloeien😅 Ik zal het wel met condoom doen omdat ik nog niet aan de pil zit, heb je dan ook kans op infectie gevaar?