10 Reacties

5 maanden geleden

https://verlanglijst.online/ni69z9vw Dat is het lijstje voor mijn dochter, wellicht zie je er leuke dingen op voor hem. Heb hem voor haar wel samengesteld voor haar verjaardag, sinterklaas en kerst haha.

5 maanden geleden

Dit is het lijstje van onze zoon. 😁

5 maanden geleden

Met wie vier je het? 😋 Wij vieren het met opa en oma, en oom van mijn kids. Dus daar krijgen ze al genoeg speelgoed van. Ik ben overgegaan op nuttige spullen 😛. Onesie Sokken Bordspelletjes Boeken zijn altijd een succes hier Voorhoofdlampje wil mijn 3jarige ook, komt ook omdat grote broer die heeft. Voor bordspeltips, deze speelt mijn bijna 3jarige nu al graag. Croco loko Boomgaard Hop in gallop Memory

5 maanden geleden

Hoe vaak gaan jullie een schoen cadeautje doen?

5 maanden geleden

Bij de Action heb ze nu heel leuk houten speelgoed! Bv;

5 maanden geleden

En:

5 maanden geleden

Reactie op Mama Van Owen

Hoe vaak gaan jullie een schoen cadeautje doen?
Wij doen alleen weekenden

5 maanden geleden

Dank voor de tips! Wij vieren het met eigen gezin. Hij krijgt een elektrische tandenborstel, thermo laarsjes en magnatiles.

5 maanden geleden

Onze dochter krijgt een vlieger en een kerstbal (we gaan voor het eerst sinds zij er is een kerstboom doen, en daar is ze enorm enthousiast over. Ik kreeg als kind elk jaar een kerstornament, die mocht ik zelf uitkiezen, leek me een mooie traditie om door te geven). En volgens mij krijgt ze van oma nog hamertje tik en van de andere oma thermolaarsjes.

4 maanden geleden

Zoon hier heeft badbootjes, een kidicutter snijset, een zoekboek, een amethist (edelsteen), cijferpuzzels van hema en megabloks van Paw Patrol gehad. Wascokrijtjes in zijn schoen