41 Reacties

4 jaar geleden

Hier preciesss het zelfde verhaal, ik ben er nog niet achter wat ht is maar duurt inmiddels al 2weken 😔 hij is ook heel druk met leren enz, ook 7maanden.

4 jaar geleden

Hier sliep hij vanaf 3,5 maand door en sinds 3 weken geleden niet meer en komt ie in de vroege ochtend tussen 4.00 en 5.00. Niks veranderd. Zal wel een fase zijn(hoop ik🤣)

4 jaar geleden

Ach hier precies zo🙈

4 jaar geleden

Hier gaan de nachten nog wel goed alleen vertikt meneer het om overdag te slapen. Wanneer ik hem in bed lig is het even een half uurtje stil, waarin hij niet slaapt maar speelt, daarna begint hij een beetje te huilen/jammeren en is weer even stil. Dit herhaalt hij net zo lang tot hij uiteindelijk echt hard begint te huilen en ik hem eruit haal. Slapen doet hij nu vaak maar een half uurtje. Waar hij eerder toch echt wel minstens 2 uur per dutje sliep.

4 jaar geleden

Fijn dat ik niet de enige ben! Mijn wallen hangen inmiddels op mijn knieën en ik voel me een zombie maar hopelijk duurt het niet te lang.. Ik probeer maar niet teveel te stressen en het een beetje relaxt te houden :)

4 jaar geleden

Jup, sowieso nooit een doorslaper gehad moest zeker 6-7 x voor speen in de nacht maar sinds een kleine 1,5 week (was toen net 7 maanden) is het echt drama. Doe er bijna een uur over hem in bed te krijgen en overdags hazenslaapjes.. meneer tijgert z’n hele bed ook door dus er zit weer een enorme ontwikkeling in op het moment…. Was met 4 maanden precies hetzelfde, zo bizar onrustig.

4 jaar geleden

Mijn dochter sliep ook weer goed door maar toen kwamen er nieuwe tandjes die roet in t eten gooiden.. wellicht bij jouw zoontje ook tandjes die doorkomen?

4 jaar geleden

Reactie op liederd

Mijn dochter sliep ook weer goed door maar toen kwamen er nieuwe tandjes di ...
Wat merkte je vooral bij tandjes? Want Jaxx spuugt ook ineens meer terug (zuur), zat van de week ineens paar keer aan z’n oren … dus heb het idee van wel ook hier Mja is niks te zien aan z’n mondje

4 jaar geleden

Reactie op liederd

Mijn dochter sliep ook weer goed door maar toen kwamen er nieuwe tandjes di ...
Ja nou inderdaad wel toevallig. Hij heeft sinds 2 maanden al 2 ondertandjes maar vandaag voelden we vanboven ook een scherp puntje 😳

4 jaar geleden

Reactie op MomJ’s

Wat merkte je vooral bij tandjes? Want Jaxx spuugt ook ineens meer terug (z ...
Inderdaad aan oortjes zitten maar ook meer kwijlen en steeds d’r speen uit en op d’r handen bijten. Maar t begon met t slechte slapen..

4 jaar geleden

Het is hier de laatste 3 dagen zó enorm bizar ….. Jaxx wilt overdags helemaal niet meer slapen en slaapt met geluk 1/1,5 uur totaal en ik ben iedere nacht minstens 2/3 uur wakker met hem en hij huilt dan alleen maar … Ik vond de slaapregressie met 4 maanden pittig maar als dit die van 7/8 maanden is dan spant dit écht de kroon… Hij kan niet meer zelf in slaap vallen, begint al instant te huilen als ik ook maar neig hem in bed te leggen en is alleen maar rustig als hij bij mij in slaap kan/mag vallen… zo vaak huilend wakker worden. Jaxx sliep al bar slecht vanaf z’n geboorte (lees; 6-7 keer per nacht eruit voor de speen of een keer flesje). Maar dit is zó intens momenteel 😅 Als dit weer 6 weken gaat duren dan kan je me wegbrengen 😂😂

4 jaar geleden

Reactie op MomJ’s

Het is hier de laatste 3 dagen zó enorm bizar ….. Jaxx wilt overdags helema ...
Mijn dochter is nu 7,5 maand... met 6 maanden begon hier ook die ellende...wat was ik gesloopt 🙈 het lijkt nu sinds 3 dagen beter te gaan... hoop echt dat het voorbij is... maar hoeveel slaapregressie's zijn er dan wel niet😅

4 jaar geleden

Reactie op MomJ’s

Het is hier de laatste 3 dagen zó enorm bizar ….. Jaxx wilt overdags helema ...
Hier ook. Kan hem niet meer wakker wegleggen, kamer inlopen is al huilen, veel vaker wakker, veel huilen, is alleen rustig als ik bij hem ben als hij in zijn bedje ligt... kan en van de andere twee niet herinneren dat het zo pittig was dit. Ga morgen eens proberen een gedragen shirt van mij bij hem te leggen/om het matras te doen. Misschien dat hij dan wat rustiger is. Kan niet aldoor bij hem blijven met een peuter en kleuter die beneden de tent afbreken. Laatste tijd was mijn man meer thuis maar vanaf morgen ook niet meer😅

4 jaar geleden

Reactie op Angel1313

Hier ook. Kan hem niet meer wakker wegleggen, kamer inlopen is al huilen, v ...
Nou dat inderdaad, kamer in is al herrie … het is écht enorm pittig momenteel. Loop al 2 nachten van 1 tot 3/4 met hem op en dan overdags met slapen begint het opnieuw (dat was al 1,5 week).. Ben helemaal gesloopt 😱 Dat shirt heb ik inderdaad ook gedaan, maar bij hem zitten heeft ook geen zin helaas. Hij gilt gewoon de hele boel bij elkaar … ga bijna denken dat hij wat mankeert, twijfel aan alles: oorpijn, tanden, buikpijn… zoek maar een reden. Maar het zal toch te maken hebben met die regressie en besef van afstand … Heftig! Succes ook!!

4 jaar geleden

Reactie op 7780wendy

Mijn dochter is nu 7,5 maand... met 6 maanden begon hier ook die ellende... ...
Hier rommelde het inderdaad al een beetje qua onrustig maar sinds 1,5 week echt chaos … Ik hoop ook dat het voorbij is voor jou! Maar wat jij zegt; hoeveel zijn er wel niet? 😅

4 jaar geleden

Ohw wauw ik lees allemaal herkenbare verhalen, hier lukt het ook niet om hem in bed te leggen hij begint al met huilen als ik richting ze bed ga. Het lukt hier alleen om hem in slaap te wiegen in me armen met geluk valt die in slaap bij ze flesje al. En dam stil weg te leggen. Zovaak snachts gillend wakker geef ik paar slokken fles in ze bedje enn dan valt die vaak wel weer in slaap. Maar het is echt drama. Overdag precies het zelfde.... en hiervoor was het toch een aardig goede slaaper! Ik heb overal naar gezocht wat het kon zijn; oortjes, tandjes, buikpijn maar nu lees ik zoveel bekende verhalen... zal toch echt die regessie..... hopelijk is het snel voorbij! Hier wordt dit week 4 van dit drama 😔

4 jaar geleden

Oh wow, even een hug voor jullie allemaal! Heftig zeg, dan valt het hier nog mee.. Hier vrijdag een wat betere nacht gehad met een grotere fles. Gisteren even een incident met zoete aardappel die een dag te lang in de koelkast stond 🤮, de hele avond groen en geel gezien,arm ding. Een nachtje bij ons op de kamer gelogeerd en ging verbazend goed, van 22.30-5.00 geslapen.

4 jaar geleden

Reactie op Elvira Van Zanten

Ohw wauw ik lees allemaal herkenbare verhalen, hier lukt het ook niet om he ...
Dan een schrale troost ze duren 2 tot 6 weken… nog héél even en dan is het hopelijk voorbij… met 4 maanden was het in slaap wiegen etc ineens weg.. ik was als de dood dat ik hem nieuwe slaap associaties had aangeleerd die periode toen omdat ik wel 3/4 x hem in de nacht in slaap moest wiegen. Slaapt hij overdag ook ineens minder sinds die weken?

4 jaar geleden

Reactie op P-gt

Oh wow, even een hug voor jullie allemaal! Heftig zeg, dan valt het hier no ...
Ach dat betekend niet dat het bij/voor jullie niet ook gewoon zwaar is. Het is zo relatief altijd dit soort dingen… Ooo ah dat is zo zielig altijd als ze zo beroerd zijn.. wij hebben hem ook gisteren uit ellende tussenin gelegd, toen sliep hij gelukkig nog van 6 tot 9 even🥴 Hopelijk gaat de storm bij jullie ook weer liggen!

4 jaar geleden

Reactie op MomJ’s

Nou dat inderdaad, kamer in is al herrie … het is écht enorm pittig momente ...
Ook heftig inderdaad. Ik ben nog wel wat gewend van onze tweede, die kwam tot een half jaar geleden 2 tot 6 keer per nacht nog(ze is nu 3). Maar ben nu wel erg moe en heb het er wel mee gehad die beroerde nachten. Vind het ook niet erg dat de oudste weer naar school gaat vandaag. Krijg de tweede soms nog naar bed, dus daar hoop ik vandaag op🙈🤣 Maar als je je zorgen maakt kan je altijd even laten controleren, dan weet je in ieder geval zeker dat het niks medisch is. Die kleintjes geven het nog niet zelf aan en ervaring hier is dat zelfs een dreumes kan aangeven dat hij pijn in de buik heeft om er bij de huisarts achter te dat ie een dubbele oorontsteking had. Dus bij zorgen kan je altijd even heen