32 Reacties

5 jaar geleden

Ik had deze slaapzak, echt geen idee hoe maar hij kreeg zijn armpjes alsnog zelf los.....

5 jaar geleden

Wij bakerden normaal gesproken in in meyco doek. Afgelopen week een winterslaapzak van prenatal gepribeerd maar werd dus wakker omdat zijn armen veels te beweeglijk waren. Nu met fedde en kees slaapzak en gaat goed. Krijgt soms zijn handje boven het lakentje maar niet bij zijn gezicht of iets dergelijks. Ritjes blijven ook gewoon op zijn plek. Wij moeten nog beginnen met afbouwen dmv ritjes losser doen. Wij hebben gewoon zijn normale kleding onder de slaapzak aan, slaapzakje is maar 0.3 tog.

5 jaar geleden

Ik heb alleen het lakentje (voor in het ledikant en hij slaapt nu nog in zijn wiegje) maar weet dat je ook altijd de ‘ontwerpster’ om advies kan vragen. Dan krijg je persoonlijk tips enz. Op de facebook pagina staat er ook meer over (als je dat hebt). Succes!

5 jaar geleden

Wij bakeren nu nog met een doek van Meyco in. Afgelopen week 1 keer met de slaapzak van Fedde en Kees geprobeerd. Hij kon nog best goed bewegen en heb besloten nog even te wachten😅. Het ging opzichte wel goed maar hij was nog wel wat onrustiger dan in de meyco doek.

5 jaar geleden

Wij hebben de slaapzak geprobeerd in combinatie met het dekentje (vanwege onrustige slaper), maar onze dochter werd vooral heel erg boos als we het zakje aantrokken en het lakentje gebruikte. Na 4 dagen toch maar terug naar de puckababy piep. Binnenkort ga ik starten met de mini...

5 jaar geleden

Oh! En ons werd geadviseerd alleen een rompers aan te trekken onder het zakje omdat het juist strak moet zitten. Dit staat ook op de website van Fedde en Kees zelf

5 jaar geleden

Ik gebruik de slaapzak en het lakentje in combi. Hier werkt het erg goed en fijn. Ze heeft bij mij alleen een romper aan met korte mouwen en sokken (heeft altijd koude voeten). Ik ben zeer tevreden.

5 jaar geleden

Reactie op Lisa:)

Ik had deze slaapzak, echt geen idee hoe maar hij kreeg zijn armpjes alsnog ...
Dit heb ik dus ook! Zijn mouwtjes kruipen gewoon op tot ellebooghoogte en dan kan ie gewoon alsnog met z’n blote vuistjes in z’n mond en wordt dan heel onrustig. Hoopte dat het zou helpen bij het afbouwen met inbakeren maar dit geeft ook onrust. Hebben meer mensen dit? Hij heeft het slaapzakje 3-6 maanden en is ook 3 maanden 65cm. Moet ie dan toch de kleinere slaapzak? Ben bang als ik die koop ik nog meer geld verspil.

5 jaar geleden

Reactie op Petra Helene

Dit heb ik dus ook! Zijn mouwtjes kruipen gewoon op tot ellebooghoogte en d ...
Als je de zak echt goed dichtknoopt aan de onderkant, met die touwtjes dan kruipen ze minder makkelijk omhoog. En de wantjes over de handjes doen, als wij dat doen wil ons zoontje z’n handjes niet meer in z’n mond doen. En anders kan je haar een berichtje sturen via whatsapp voor tips!

5 jaar geleden

Als je de zak echt goed dichtknoopt aan de onderkant, met die touwtjes dan ...
Ja doen we, knoop onderin en de wantjes aan, maar dan tref ik ‘m toch met z’n handjes (zonder wantjes) in z’n mond aan.

5 jaar geleden

Reactie op Petra Helene

Dit heb ik dus ook! Zijn mouwtjes kruipen gewoon op tot ellebooghoogte en d ...
Ik heb dus heel erg getwijfeld om deze te kopen door de wisselende verhalen, op de site van fedde en kees staat dus dat het echt nauw aan moet sluiten voor goed resultaat en dat je kleintje de slaapzak 3-6 maanden pas aankan vanaf lengte 70 cm.. Daarom dat ik hem nog niet heb aangeschaft want hij is 4 maanden maar nog geen 70 cm en die van 0-3 maanden ga ik niet nu nog aanschaffen dat is zonde van het geld...

5 jaar geleden

Kijk ook eens op Marktplaats of Vinted, daar vind je de slaapzakjes en lakentjes ook maar dan vaak wat goedkoper! :)

5 jaar geleden

Wij hebben hem gehad. Maar onze dochter presteerde het om alsnog de armpjes omhoog te krijgen met slaapzak en al. Sinds ze haar handen wat beter kan controleren gaat het veel beter en slaat ze zichzelf niet meer wakker. Ze draagt nu een puckababy met de armpjes eruit. Mocht het wel nodig zijn kunnen de armpjes er weer in

5 jaar geleden

Ik heb hier nog een zwart slaapzakje 3-6 maanden mocht iemand die willen overnemen. Was uit eindelijk geen succes bleek na een week voor onze kleine. De lakentjes daarentegen zijn echt heeeel fijn. Alleen al voor het instoppen zelf is het ideaal 😅

5 jaar geleden

Ik heb vandaag het lakentje binnen gekregen maar lijkt niet te passen op ons matrasje in co sleeper 🙈 we hebben een snuzpod3 en die is dus 4cm breder dan een normaal wiegmatras. Balen want dacht echt dat dit voor ons een uitkomst zou zijn!

5 jaar geleden

Reactie op rosali

Ik heb vandaag het lakentje binnen gekregen maar lijkt niet te passen op on ...
Mocht iemand dus interesse hebben in een lakentje (roze) dan hoor ik het graag :)

5 jaar geleden

Ik gebruik deze. Echt heel tevreden over. Baby's slapen graag met hun handen naar boven. Maar zo wappert hij zichzelf niet wakker.

5 jaar geleden

Reactie op rosali

Ik heb vandaag het lakentje binnen gekregen maar lijkt niet te passen op on ...
Kun je hem niet alsnog omspannen maar dan wat meer ruimte bij het klittenband laten? Of wellicht even appen met de eigenaresse misschien kun je hem ruilen voor een ledikant lakentje en komt dat beter uit? Ze denkt echt goed mee steeds😊

5 jaar geleden

Reactie op Happy-baby

Ik heb dus heel erg getwijfeld om deze te kopen door de wisselende verhalen ...
Dat is niet waar hoor, ons dochtertje is 62 cm en best mooi tenger en past de slaapzak van 3 tot 6 maanden prima! 😄

5 jaar geleden

Reactie op geluksvogel

Wij hebben hem gehad. Maar onze dochter presteerde het om alsnog de armpjes ...
Hoe oud is jou baby dat ze betere controle over haar armpjes heeft? Die van mij zwabberen echt nog alle kanten uit met 15,5 week