16 Reacties
4 jaar geleden
Puckababy 4 seasons. Prijzig in aanschaf maar meer dan waard!
https://youtu.be/Y9vOE4_LxQo
Links bovenin kun je de toch waardes en seizoenen zien
4 jaar geleden
Ik heb de 4seiz slaapzak van puckababy. Daar kan je je slaapzak met verschillende TOG samenvoegen of juist enkel gebruiken

4 jaar geleden
Die tog schema's kijk ik niet naar.
Onze oudste sliep altijd in de koudere maanden in de dikke slaapzak van Wibra en warme dagen in de zomer slaapzak van Wibra. 🤷♀️
4 jaar geleden
Reactie op Beschuitje1995
Puckababy 4 seasons. Prijzig in aanschaf maar meer dan waard!
https://you ...
Bedankt voor al jullie tips!
Is er evt ook nog een goedkopere en vergelijkbare optie voor de puckababy? Ivm wassen is het denk ik wel handig om er 2 te hebben en dat is dan wel erg duur.
4 jaar geleden
Reactie op MLUAL
Is er evt ook nog een goedkopere en vergelijkb ...
Tweedehands ook vaak te vinden
4 jaar geleden
Reactie op MLUAL
Is er evt ook nog een goedkopere en vergelijkb ...
Ik snap dat het prijzig is in aanschaf. Maar je doet er wel tot de 2/2,5 jaar mee. Het is een slaapzak die mee groeit. Ik weet persoonlijk niet of dat er goedkopere varianten zijn die dit ook doen. Als je elke keer een nieuwe moet kopen omdat ze eruit zijn gegroeid verspreid je in principe het bedrag.
Of zoals hier onder genoemd inderdaad ze zijn ook echt wel tweedehands te vinden op marktplaats
4 jaar geleden
voor 2x120€(Enkele 4season nieuw 120€) moet ik bij Wibra wel veel slaapzakken verslijten. Die zijn een 10€ om en na bij per stuk.
Kleinste maat heb je al niet meer nodig inmiddels. Dus gaat enkel nog om 90 en mss 110 maar dat is afhankelijk van je kindje en wanneer ze toe zijn aan een deken ipv slaapzakje.
4 jaar geleden
voor 2x120€(Enkele 4season nieuw 120€) moet ik bij Wibra wel veel slaapzak ...
Ik gebruik in principe normale slaapzakken. Maar het valt mij op dat ze overal of heel dun zijn of enorm dik (veel te warm, zo koud gaat het hier thuis echt niet worden, bij die slaapzak staat ook aangegeven dat het voor slaapkamers onder de 18 graden is). Dus ik zoek vooral voor een tussenweg zodat hij ook straks in de herfst en winter het lekker warm heeft in de slaapzak.
4 jaar geleden
Reactie op MLUAL
Nee lastig heh. Ik zou er graag een van 1,5 of 2 tog willen. Die 4 seizoene ...
Ja en dat niet alleen... ik moet het ook regelmatig wassen... dus vind erg dure aanschaf om er 2 of 3 te kopen en laten we eerlijk zijn... je weet ook niet hoe lang je het gebruikt. Heb er toen eens 1 gehad voor in het begin en na 2 maanden was hij ook al te klein🙈
4 jaar geleden
Reactie op 7780wendy
Ja en dat niet alleen... ik moet het ook regelmatig wassen... dus vind erg ...
Ik twijfelde ook, met name door de prijs.
Heb nu 1 van puckababy en 1 van het huismerk van Prenetal. ( ook nog wat losse zomerslaapzakken ) ik moet wel eerlijk zeggen, je betaald er fors voor maar ik vind m in alles beter. Vooral de rits is heeeel fijn, de stof de kwaliteit pf alles. De andere gebruik ik echt in nood nu. Het is me elke euro waard geweest.