3 Reacties
3 maanden geleden
Ben bang dat je het echt moet uitzitten, wij hier ook echt op en af.... dochter is nu 3,5 jaar.... soms lijkt het weer beter te gaan... en dan is het weer dagen pet... weet wel dat ik mijn dochter overdags heel actief bezig moet houden en dan wil het inslapen wel sneller gaan.... tenzij ze oververmoeid is🙈 en snachts komt ze ook regelmatig 😱
3 maanden geleden
Zelfde hier, ik zit geen avond meer voor 21:00/21:30 op de bank. Plus dat alleen ik hem naar bed mag brengen, van papa wordt hij hysterisch.
Hij was onze uitslaper ergens tussen half 8 en half 10 werd hij wakker in het weekend. Nu tussen 5 en 6:30.
Regelmatig snachts weer wakker ook.
Allemaal zeer herkenbaar.
Tips heb ik niet helaas, het zal wel weer een (langdurige) fase zijn
3 maanden geleden
Wij zijn vanaf april 2023 al bezig met een enorme slaapregressie. Ik moet nu zeggen dat we hopen dat het einde in zicht is. Mama was helemaal klaar met het 1,5 a 2 uur bezig zijn om meneertje naar bed brengen. Wat nu bij ons goed helpt vanaf het avondeten een heel vast ritme, ipad/tv aan tijdens het koken, eten, etensrommel opruimen, even nog samen spelen en naar boven. Uiteindelijk ga ik even op zijn bedje liggen en spreek ik over wat heb jij vandaag gegaan, gewoon de dag doorspreken, liedje zingen en dan zeg ik wat wil je nog tegen mama zegen en weggaan. Nu kost het mij 15 minuten vanaf we gaan slapen totdat mama wegloopt. Als hij in de nacht roept mag hij bij papa en mama in bed en dan gaat hij vaak nog slapen, maar rond 7 uur is het echt klaar met slapen.