15 Reacties

2 jaar geleden

Ik hou de ramen in de nacht open... overdag lekker in bad en voor het slapen

2 jaar geleden

Water geven is ook belangrijk

2 jaar geleden

Hier houden we alles dicht en savonds alles open zodat de warmte weg kan. Enkel op zijn kamertje houden we het zo donker mogelijk omdat hij anders niet wil slapen maar zijn deur staat open en op de gang en in onze kamer staan ook ramen open

2 jaar geleden

Mijn eerste zoontje zweet heeeel snel, als baby al en nu nog steeds, en de tweede nu ook. Ze kunnen niet slapen zonder ventilator. Is niet gericht op hun hoofd maar richting de benen. Hier ook in alle vroegte de ramen open en zodra het warm word dicht. En in de avond weer open maar het helpt allemaal niet. Op de slaapkamer van de baby staat overdag de hele dag de zon dus dat werkt ook niet mee 😫 zonder ventilator komen ze echt niet in slaap hier.

2 jaar geleden

Ik hou de ramen ook in de nacht open en overdag dicht. Ik bad mijn zoontje 2-3x per dag nu en veel talkpoeder. Verder probeer ik hem tussendoor beetje water te geven als hij geen melk wilt.

2 jaar geleden

Reactie op xxxxxML

Water geven is ook belangrijk
Afhankelijk van de leeftijd.

2 jaar geleden

Ik houd overdag alles dicht. Gordijnen overal, deuren en ramen overal.. Hier is het tot nu toe 22 graden binnen... Dus heeeeel goer te doen. Wij hebben een appartament op de beganegrond met een tuin, wij hebben nu de lounge set voor de slaapkamer ramen gezet incl parasol, dar houdt de warmte wel echt tegen, dat de zon niet zo op de ramen staat meer. Voirg jaar was het echt niet te doen warm in de slaapkamer, nu is het in het hele huis het zelfde

2 jaar geleden

Je ramen afplakken met aluminium folie. Dat houdt de warmte buiten.

2 jaar geleden

Wij hebben een mobiele airco aangeschaft. Heerlijk, onze kleine man waardeert het ook enorm 🙈 ding maakt een enorm lawaai maar daar blijkt hij absoluut geen problemen mee te hebben. Uiteraard niet al te koud instellen want je wil ook niet dat ze verkouden worden. Maar met deze extreme warme dagen is het echt een uitkomst!

2 jaar geleden

Hier staan de ramen de hele nacht open en gaan later ook de ochtend als het warmer wordt weer dicht. Gordijnen ook dicht. Beneden is het overdag max 25 graden tot nu toe, koelt af tot een een graad of 22. Wij hebben boven wel de ventilator aan en ik denk dat ik hem straks naar beneden haal. Op zich is het op de kinderkamers nog wel te doen. Ze slapen tenminste prima. Is zo'n 22 graden boven in de nacht. Door de ventilatoren(ik heb ze in de raamopening staan) is het prima te doen in de nacht. De baby slaapt alleen in romper en broekje. Komende nacht zal ik kijken hoe warm het is, anders broekje ook uit.

2 jaar geleden

Ik volg, in slaapkamertje al 26,5 graden🙈 hou snachts raam open. Ze slaapt gelukkig nog wel pff

2 jaar geleden

Wij doen hetzelfde👍 onze zoon slaapt in onze oude kamer en daar hebben wij een plafondventilator hangen. Dus als het echt veel te warm is dan doen we hem aan. Ik weet niet of het wat doet maar na het potje gaat ie in een warm bad en daarna naar bed. Ik had altijd begrepen dat je juist bijv een warm bad moet doen omdat je dan juist afkoelt😱

2 jaar geleden

Reactie op KirstenKraaijenoord

Wij doen hetzelfde👍 onze zoon slaapt in onze oude kamer en daar hebben wij ...
Ja klopt. Warme bad of warme douch omdat met een koude je bloedvaten samenkrimpen waardoor je lichaam warmte vast gaat houden. Door een warme douch(of bad) verwijden je bloedvaten waardoor je lichaam afkoelt.

2 jaar geleden

Ik heb vannacht het raam open gehad. Het was buiten 20 graden. Toch heeft het niets geholpen qua temperatuur in huis🙄

2 jaar geleden

Ik lees even mee. Bij ons ventje is het 29 graden op de kamer 🥵😵