20 Reacties
5 jaar geleden
Geen idee, ik slaap met een topje aan zonder beugels of strak elastiek zodat ik in ieder geval die zoogcompressen kwijt kan. Zodra kindlief 1x huilt begin ik te lekken 🤣
5 jaar geleden
Ik heb een voedingshemdje van h&m die eigenlijk een maat te klein is, en als ik wasbare zoogcompressen (die zijn vrij groot) gebruik lukt dat soms zonder te lekken! Maar soms verschuiven ze dan alsnog hoor...
Ik draag als ik voedingsbh’s draag sowieso wel andere bh’s snachts dan voor overdag, die voor snachts zijn wat zachter en die voor overdag wat ondersteunenderz
5 jaar geleden
Ik heb de carriwell slaapbustier van mamaloesbabysjop. Heb ook een hekel aan strak elastiek om mijn middel maar deze zit erg fijn, compressen kunnen erin en met voeden vouw je de cup van je borst af, ideaal! En gewoon een pyjamashirt eroverheen.
5 jaar geleden
Reactie op Memmen
Ik sliep met sport bh met zeugcompressen erin
Hahaha zeug compressen 😂
5 jaar geleden
Ik gebruik de voedingshemdjes van H&M om in te slapen. Zoogcompressen erin en geen strakke bh, ideaal
5 jaar geleden
Reactie op Rosiey
Deze zijn top om mee te slapen.

Goede vraag! Ik heb nu 75J dus een goede voedingsbh vinden was al een heel gedoe, zeker tijdens de lockdown. Draag die nu nagenoeg constant omdat ik doorlek vlekken in me pyjama al helemaal waardeloos vind.
Iemand een tip voor zo'n slaapbh voor grote cup maten??
Deze kan ik alleen in kledingmaten vinden (M-L-XL), maar dat past nooit door de combinatie smalle omvang en grote cup :(
5 jaar geleden
Ik slaap met een spannend topje en steek daar zoogcomprossen in. Werkt goed.
5 jaar geleden
Ik lek zoveel dat de zoogcompressen het niet aankunnen. Ik stop voor nu hydrofiele doeken in een sport bh 😆
5 jaar geleden
Reactie op JoelleH
Ik zit nu ook op 75J, nog geen goede voedingsbeha kunnen vinden in deze maa ...
Wat een gedoe he, zo'n maat. Ik ben uitgekomen bij het merk Anita Maternity, degelijk Duits, niet super duur maar wel aan de prijs. Ik vind zelf voorgevormd heel vervelend zitten, dus draag nu deze:
https://www.annadiva.nl/anita-maternity-voedingsbh-met-beugel-5035-zwart.html
Maar ze hebben ook voorgevormde, en zonder beugels, van allerlei soorten.
Als ik twee passende bh's heb ben ik al blij, kan ik ze afwisselen en af en toe snel handwasje doen.
Hoop dat er daar eentje voor je bij zit!
5 jaar geleden
Reactie op JoelleH
Ik zit nu ook op 75J, nog geen goede voedingsbeha kunnen vinden in deze maa ...
Maar ik heb trouwens eerst 3 weken gewacht tot kopen, dat stuwing echt weg is! Anders past het straks weer niet. Even met hemdjes klooien, en dan één goede kopen zou ik doen.
Ik had de eerste weken mijn zwangerschaps bh aan die met schouderbanden op max nog net pastte...