14 Reacties

3 jaar geleden

Welke maat heeft je kleine?

3 jaar geleden

Ja die zijn er wel weet niet welke maat hij heeft. Onze dochter heeft maatje 22. Wij hebben onze sloffen van scapino maar van haren heeft ze ook liggen. En anders even kijken op vinted

3 jaar geleden

Wij nu op vakantie in België en omdat het savonds koud is sloffen bij de van Haren gekocht voor 10 euro!! Prima slofjes en heeft meteen warme voeten. Ze kan ze wel zelf uit doen dus regelmatig weer aan doen maar ze zijn t waard

3 jaar geleden

Mijn kinderen trekken bij binnenkomst meteen schoenen / sloffen uit. Daarom heb ik nu sokken van de Hema met antislip gekocht.

3 jaar geleden

Reactie op Proud mother of 3

Mijn kinderen trekken bij binnenkomst meteen schoenen / sloffen uit. Daarom ...
Doen wij ook. Maar hebben ook slipsokken, met hele koude dagen is dat soms te fris, dan zijn sloffen een uitkomst!

3 jaar geleden

Wij hebben die van de Hema vorig jaar gehad (met remmende zool), dit jaar zeker weer.

3 jaar geleden

3 jaar geleden

Bobux met wollen voering en leren (antislip) zooltje. Ze hebben ook wollen inlegzooltjes voor de echte koude dagen

3 jaar geleden

Of Kitz Pickler :)

3 jaar geleden

Ik heb hertjesslofjes van de hema, met anti-slip zooltjes. Mijn zoon van 19mnd loopt er goed op en hij vindt ze heel leuk, hij draagt ze graag

3 jaar geleden

Ah dank jullie wel, hij heeft maat 22 en thuis moeten schoenen altijd uit maar hij krijgt wel koude voetjes straks. Maar bedankt allen voor de tips :)

3 jaar geleden

Ik heb er van giesswein gekocht op vinted. Stevige maar soepele zool en met leuke figuurtjes op.

3 jaar geleden

Wij hebben deze 2. Die Wheat, de bovenste, vallen wel een beetje groot. Ze vindt ze geweldig! Hebben 2 paar, om 1 bij oma te laten staan.