Geen last van. Meer juist hartige dingen ALS ik niet misselijk ben. Gister zelfs trek in chips, maar het idee van chips maakte me misselijk.. dus mini beetje zout op me hand gedaan. Gatverdamme zo vies, maar me behoefte eraan was wel weg haha
Haha ja en vooral winegums! 馃槏 Net weer 2 zakken gehaald 馃構 Drop ook, maar wordt geadviseerd om maximaal 3 dropjes per dag te eten, dus dat probeer ik niet teveel te eten 鈽猴笍
Haha ja en vooral winegums! 馃槏 Net weer 2 zakken gehaald 馃構 Drop ook, maar ...
Haha ja ik zat dus net die half drop half smaak winegums te eten en toen ging het rinkelen in me hoofd dat het drop is 馃槀 wat ik eet en ik stopte haha ging maar door met die andere waar geen drop aan zit
Wat grappig om al dat zoet te zien bij iedereen. Normaal vind ik hartige dingen lekker, maar ik eet nu veel zoet fruit. En het smaakt fantastisch!! Terwijl ik mij hiervoor echt soms moest pushen fruit te eten 馃槉
Ik heb zooo trek in drop ... en dat is dan precies wat weer niet mag. Echt typisch dat ik zin heb ik de dingen die niet kunnen want verder heb ik echt geen eetlust in avondeten en groenten enzo
Dat heeft te maken met je bloeddruk.. vorige zwangerschap kon ik een zak in 2 dagen weg kauwen en elke controle een prachtige bloeddruk en een zoontje van bijna 2馃檲 ik heb ook een enorme drop verslaving, maar zwangerhap geeft inderdaad wel aan 2 per dag