19 Reacties
6 maanden geleden
Ja ik moet er maar niet in blijven hangen zoals hij dat zegt! We hebben samen 3 kinderen en alles verloopt rustig. Doe ik puur voor de kinderen. Maar ik wil niks meer van hem
6 maanden geleden
Reactie op HoneyXx
Hij heeft dus geen spijt van zijn acties en vind dat jij hem nog tekort doe ...
En ik vind het heel begrijpelijk dat je niet aangeraakt wil worden door hem. Als je bij elkaar wil blijven zal hij er eerst qua houding in moeten veranderen en accepteren dat dit zijn schuld is.
6 maanden geleden
Reactie op jessymomof3girlz
Ja ik moet er maar niet in blijven hangen zoals hij dat zegt! We hebben sam ...
Jij moet er niet in blijven hangen? Hij had hem er niet ergens anders in moeten hangen…
Of accepteren van beide kanten dat dit nu een huwelijk is voor de kinderen.. of relatietherapie en vechten ervoor… of uit elkaar.
Laat jou niet de schuldige zijn hierin meid.. succes
6 maanden geleden
Heb al relatie therapie voorgesteld. Zijn antwoord was ik heb geen probleem jij hebt er een probleem mee.
6 maanden geleden
Heb al relatie therapie voorgesteld. Zijn antwoord was ik heb geen probleem ...
Oke laat ik het zo zeggen..wat wil je dat je kinderen leren in het leven? Dat het oke is om je te laten bedriegen? Dat het normaal is dat mannen vreemd gaan, want dat is het niet trouwens! Dat ze in een relatie moeten blijven hoe slecht die ook is omdat er kinderen zijn?
Of wil je dat ze leren dat ze voor zichzelf en voor geluk mogen kiezen..
6 maanden geleden
Reactie op HoneyXx
Oke laat ik het zo zeggen..wat wil je dat je kinderen leren in het leven? D ...
Je hebt helemaal gelijk.. maar tegelijkertijd is het allemaal ook zo eng 😦
6 maanden geleden
Ik snap ook niet wat me tegen houdt. Heb zelf een goed inkomen zal er wel iets op achteruit gaan maar oké! Ik kan een woning kopen voor me zelf en mijn kinderen. Maar die angst 😨
6 maanden geleden
Je hebt helemaal gelijk.. maar tegelijkertijd is het allemaal ook zo eng 😦 ...
Ja dat het eng is dat is 1000% waar! Er komen dan ineens ook andere dingen zoals woningen, financiën etc bij kijken, en advocaten, ouderschapsplan etc maar echt meid.. soms is het beter om beide goede ouders te zijn dan samen te leven in een huishouden waar je elk moment weer gekwetst wordt
6 maanden geleden
Ik snap ook niet wat me tegen houdt. Heb zelf een goed inkomen zal er wel i ...
Angst is normaal lijkt me, mijn man is een paar jaar gebleven bij zijn vorige relatie omwille van het kind… ze bleef maar doorgaan in haar gedragingen en vreemdgaan dus het helpt niet.. maakt het alleen maar erger
Misschien leer jij zo je angst te overwinnen en leert hij wat zijn acties daadwerkelijk kapot gemaakt hebben..
Ik snap het is nu vredig (rondom de kids) en dat veranderd misschien zo maar meid ga gewoon langs een advocaat en bespreek de opties. O en ga alsnog zelf in therapie, deze man heeft met zijn vreemdgaan je vertrouwen geschaad en dat gaat hoe dan ook ooit nog een probleem worden 😔
6 maanden geleden
Reactie op HoneyXx
Angst is normaal lijkt me, mijn man is een paar jaar gebleven bij zijn vori ...
Dankjewel voor je woorden! 🥰
6 maanden geleden
Ik wens je enorm veel kracht en sterkte! En onthoud, niemand kan voor je beslissen! Als je besluit te blijven is dat oke ALS dat echt is wat je wilt en wat je gelukkig maakt.
Ik hoop dat je eruit komt en je een plan voor jezelf kan maken.
Heel veel sterkte en geluk voor de toekomst toegewenst, want iedereen verdient het om gelukkig te zijn! Soms moet je er alleen voor uit je comfort zone ❤️💚❤️🍀
6 maanden geleden
Iedereen kan een fout maken en iedereen verdient een tweede kans. Maar waar ik mij zorgen om maak is dat hij er zo makkelijk over denkt. Dus dit zal misschien niet de eerste keer en waarschijnlijk ook niet de laatste. Die indruk krijg ik nu tenminste. En het is aan jou de vraag of je dat kunt accepteren.
Ik snap dat het eng is als je de stap zet om bij hem weg te gaan maar je zult zien dat je sterker bent dan je misschien wel denkt. Weeg de voor en nadelen aan elkaar af en neem een weloverwogen beslissing.
Kun je ermee leven dat je elke keer twijfelt aan je partner bijv?
Toen ik mijn man leerde kennen waren we allebei net 18 en dacht hij wel weg te kunnen komen met 2 vriendinnetjes tegelijk. Maar joh we waren kinderen, jong dom en naïef en we hadden echt nog maar net interesse in elkaar. Maar iemand die ouder, volwassener is EN kinderen heeft moet beter weten.
Heel veel succes en sterkte ❤️
6 maanden geleden
Reactie op Esma55
Iedereen kan een fout maken en iedereen verdient een tweede kans. Maar waar ...
Ik weet zeker dat het niet de eerste keer was. En ben eigenlijk over alles!! altijd heen gestapt.. gewoon weer leuk doen en alles weer achter me laten. Maar het lijkt wel of dit de emmer doet over lopen. Ik heb geprobeerd om hier ook weer gewoon overheen te stappen. Maar ik word elke dag geconfronteerd met mijn opgelopen soa! En daarbij ik wil geen seks meer met hem eigenlijk helemaal niks!
6 maanden geleden
Ik baal als hij naar bed komt! Ik baal als hij uit zijn bed komt! Ik baal elke vrijdag als het weekend is.. en aan de ene kant voel ik me nog schuldig ook. Maar ik vindt het moeilijk om de knoop door te hakken
6 maanden geleden
Ik ben ook een soort stalker geworden, ik weet welke meid het was. Ik kijk op haar insta en zoek en zoek.. wie wilt dat nu als je 40 bent.
6 maanden geleden
Lieve TS,
Ik heb 1 vraag: waar is je eigenwaarde gebleven? Feit dat je man hier heel luchtig over doet en je het vermoeden hebt dat dit niet de eerste keer is. Kom eens voor jezelf op meid, je kunt het!
6 maanden geleden
Reactie op missofthelake
Lieve TS,
Ik heb 1 vraag: waar is je eigenwaarde gebleven? Feit dat je man ...
Jaa ver te zoeken hè 😮💨 ik weet het!