7 Reacties

5 jaar geleden

Ja,ik! Vervelend,word dikkere io mijn voed en naar boven. Is heel vervelend,in de warme weer meer vervelend. Ook heel vroeg begint bij me deze keer,ik denk zelf door de bloed nu. We hebben meer bloed,daar door last en snel moe.

5 jaar geleden

Je matras bij het voeteneind iets omhoog leggen. Niet meteen dat je met je voetjes recht omhoog ligt natuurlijk maar net even iets omhoog. Wel iets onder je matras leggen en niet onder je voeten/ benen. Anders krijg je last van je knie毛n. Was een tip die ik kreeg bij het laseren van mijn spataderen. En heb steunkousen voor als ik lange dagen moet staan. Niet sexy maar helpt wel. In hoeverre dat werkt met een spatader in je lies weet ik niet, zaten bij mij meer in de onderbenen. Merk dat ik er nu ook al meer last van krijg en ze zichtbaarder worden (bijna 14 weken). Sporten en bewegen vind ik ook wel prettig, misschien doordat er dan meer bloeddoorstroming is of dar het tussen mijn oren zit, dat kan ook haha. Misschien keer naar de huisarts om tips te vragen. Kan geen kwaad denk ik. In ieder geval succes 馃

5 jaar geleden

Mijn schoonzusje heeft hier ook erg last van gehad en werd gemasseerd. Ze vertelde t juist afgelopen weekend nog...ze zei kvond het echt niet grappig om daar gemasseerd te worden maar alles beter dan die pijn. Heeft haar erg geholpen.

5 jaar geleden

Ik heb het ook heel erg ze zijn vies dik en lopen van bijna me teen tot me lies voornamelijk aan 茅茅n kant maar ik heb een lopend beroep bij eerdere zwangerschappen had ik het helaas ook maar net iets minder erg. Heel me been is nu zowat blauw ervan.

5 jaar geleden

Reactie op Gb6

Mijn schoonzusje heeft hier ook erg last van gehad en werd gemasseerd. Ze v ...
Dat kan ik me voorstellen 馃槄 was dat dan bij een fysiotherapeut of zoiets?

5 jaar geleden

Ik heb ze over me schaamstreek 3e zwangerschap en op het laatst kon ik amper staan. Ik ben nu 14.6 zwanger en ze zetten nu alweer vreselijk op. Me hele onderkant doet zeer als ik ga staan en ze worden vreselijk dik. Me verloskundige zegt dat ik toch maar even de huisarts moet bellen dit is tot week 40 nidt uit te houden

5 jaar geleden

Reactie op Kimmm09

Ik heb ze over me schaamstreek 3e zwangerschap en op het laatst kon ik ampe ...
Dat kan ik me voorstellen ja! Het is zo'n drukkende nare pijn! Ben wel benieuwd wat een huisarts eraan kan doen馃