19 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg want wil er ook graag 1 ☺️

4 jaar geleden

Google eens op leertoren :)

4 jaar geleden

Ik heb deze hack gebruikt, kost veel minder als een echte leertoren en is net zo goed :) de kindjes zijn er hier ook heel erg blij mee. https://www.thebiggerblog.com/mom-talk/learning-tower-maken-diy-ikea-hack/

4 jaar geleden

Op marktplaats staan veel leertorens, scheelt weer in de prijs en in elkaar zetten

4 jaar geleden

Ik twijfel al een hele tijd of ik ‘m zal kopen. Maar ben nog niet echt overtuigd dat het ook echt nuttig is of dat het weer een sta in de weg is.

4 jaar geleden

Deze zelf gemaakt met de hack van ikea

4 jaar geleden

Reactie op Yvylove

Wordt hier ook wel bijna dagelijks gebruikt. Als ze erin wil, dan haalt ze hem zelf op🤭

4 jaar geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/ette-tete-leertoren-step-n-sit-inklapbaar-tot-tafel-en-stoel-naturel/9300000040473916/?Referrer=&gclid=Cj0KCQjw1ZeUBhDyARIsAOzAqQLJTrIIv2Oli7qD44FQwbGo8H883af3wNLRNUJpX_l-7n-46k_YolMaAl8REALw_wcB na veel wikken en wegen heb ik deze gekocht. Wilde dat ik het eerder had gedaan! Zoon is er helemaal weg van. Ik kan ook eigenlijk gewoon koken zonder dat hij aan mijn been hangt om op getild te worden. Vaak klappen wij het in tot een bureautje en dat vind hij net zo leuk.

4 jaar geleden

Vanaf welke leeftijd zijn jullie 'm gaan gebruiken?

4 jaar geleden

Reactie op Marie22

16 maanden. Maar had wel eerder kunnen doen. Zoonlief liep met 12 maanden.

4 jaar geleden

Reactie op Marie22

Hier had ik hem met een maand of 11 al staan. Gebruikte hem af en toe, vond ze wel leuk, maar vanaf een maand of 14 pakt ze hem zelf er actief bij

4 jaar geleden

Reactie op Yvylove

Deze wil ik ook gaan maken. Bekvåm en Oddvar krukje ondersteboven monteren, zou via mp goed aan te komen moeten zijn (denk ik)

4 jaar geleden

Deze wil ik ook gaan maken. Bekvåm en Oddvar krukje ondersteboven monteren, ...
Ik heb de tenhult en oddvar gebruikt, deze zitten ook nog steeds in het assortiment (volgens mij is de bekvam uit assortiment)

4 jaar geleden

Hier de Tissi leertoren, echt een succes🤗

4 jaar geleden

Reactie op Yvylove

Wij hebben er vandaag ook 1 gemaakt, gaan hem alleen nog helemaal zwart maken 🤗

4 jaar geleden

Wij hebben een etepetete leertoren, die kun je ook inklappen en dan is het een mini tafeltje met bankje. Was wel wat duurder dan de ikea hack bijvoorbeeld, maar zijn er super blij mee! Als we het niet gebruiken klappen we de toren in en dan kan hij eraan zitten om te kleuren of een broodje te eten oid.

4 jaar geleden

Reactie op Longstoryshort

Wij hebben een etepetete leertoren, die kun je ook inklappen en dan is het ...
😁

4 jaar geleden

Reactie op Longstoryshort

Wij hebben een etepetete leertoren, die kun je ook inklappen en dan is het ...
En ingeklapt