16 Reacties

6 jaar geleden

Ja zijn vaak je banden die beginnen met oprekken:)

6 jaar geleden

Jaaa! Heel normaal! Had ik inderdaad ook met niezen/hoesten, snel opstaan uit bank/stoel of vanuit de auto. Ineens een felle steek. Dat zijn je banden inderdaad!

6 jaar geleden

Ja dit heb ik ook, maar dan met het uitrekken!

6 jaar geleden

Reactie op GWvdW

Ja dit heb ik ook, maar dan met het uitrekken!
Dit heb ik ook met het uitrekkwn

6 jaar geleden

Ik had het net steken rechtsonder en in mn lies met uitstraling naar mn been. Even uurtje gelegen met kruik en nu weer weg. Begrijp dat het kan komen door uitrekken van de baarmoeder

6 jaar geleden

Dit heb ik ook. Alleen voel ik het precies in mijn eierstokken. Maak me wel zorgen erover. Alleen het gekke is dat het per dag verschilt. Soms de rechterkant en soms linkerkant. Iemand ervaring hiermee? Is mijn eerste zwangerschap. Bij mij zijn het geen steken. Eerder een zeurend gevoel. (Voelen dat er iets gaande is daar dus geen pijn), maar wel aanhoudend :$

6 jaar geleden

Heb ik (nu 7e week) bijna elke dag, vooral in de avond. Maar had ik ook al 2 x per maand (rond eisprong en ongesteld worden) voordat ik zwanger was. Toen ik met de pil gestopt was heel erg, dan steeds iets minder. Ben er zelfs anderhalf jaar geleden voor echo in het ziekenhuis geweest maar niets aan de hand.

6 jaar geleden

Niet echt steken maar meer soort trekkerig gevoel heb ik in m’n liezen

6 jaar geleden

Reactie op margarethd

Niet echt steken maar meer soort trekkerig gevoel heb ik in m’n liezen
Hey, dit heb ik dus ook. Kan het geen pijn noemen. Eerder een gevoel van dat er van alles gebeurd daar. Enkel heb ik het soms meer aan de rechterkant en soms linkerkant. Heb je dit ook?

6 jaar geleden

Reactie op Mama To Be92

Hey, dit heb ik dus ook. Kan het geen pijn noemen. Eerder een gevoel van da ...
Ja ik heb dat ook aan beide kant. Het zijn bij mij wel echte scherpe steken met name als ik hoest of nies (hooikoorts) paar keer per dag dus 😉 tis mijn eerste keer zwanger dus ben telkens bang dat er wat gebeurd wat niet moet met zo'n steek maar als ik de reacties zo lees is het dus wel gangbaar, gelukkig!

6 jaar geleden

In mijn eerste zwangerschap ook heel erg gehad. Ook richting mijn buik dat ik twijfelde of alles wel goed zat omdat ik aan mijn eierstokken dacht. Bleek normaal te zijn maak je geen zorgen! Gewoon je banden en je baarmoeder die uitrekken.

6 jaar geleden

Reactie op Mamavanisaencas

In mijn eerste zwangerschap ook heel erg gehad. Ook richting mijn buik dat ...
Lief, dank voor je bericht.

6 jaar geleden

Ja ik heb dat ook aan beide kant. Het zijn bij mij wel echte scherpe steken ...
Ja dit is ook mijn eerste zwangerschap. En doordat ik het nog geheim hou kan ik er niet echt over praten. Het lastige is dak ik vaak hoor da het dus aan beide kanten voorkomt, dan verwar ik mezelf of het dan normaal is dat het of links of rechts voel.

6 jaar geleden

Reactie op Mamavanisaencas

In mijn eerste zwangerschap ook heel erg gehad. Ook richting mijn buik dat ...
Heeyy, Kreeg je het dan bij beide eierstokken tergelijkertijd? Ik heb het namelijk links OF rechts x

6 jaar geleden

Reactie op Mama To Be92

Dit heb ik ook. Alleen voel ik het precies in mijn eierstokken. Maak me wel ...
Dit had/heb ik ook en hier zit hij/zij netjes in de baarmoeder met een kloppend hartje.. pas als je écht niet meer op of om kan van de pijn moet je wel ff gaan bellen. Maar zeurderig had ik ook, nog steeds met regelmaat!

6 jaar geleden

Reactie op Mama To Be92

Heeyy, Kreeg je het dan bij beide eierstokken tergelijkertijd? Ik heb het ...
Hoi, ik heb met name rechts maar ook weleens rechts.:-)