14 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Ilyya
Wij weten ook sinds vrijdag wat we een boy krijgen😱 ben nog steeds verbaas ...
Inderdaad, wil ook iets groen in jungle thema! Maar alles is zo wit..
Proficiat met jullie zoontje 💙💙
5 jaar geleden
Hier hetzelfde probleem! We weten ook sinds afgelopen week dat het een jongen wordt maar zitten nu gewrongen met het revealen ervan door Corona.. ook de niet meer winkelen met 2 regel maakt dat we nog niks hebben gehaald voor onze mini.. wij gaan wel voor een witte kamer met leuke posters van Desenio en eventueel een behangpapiertje met enkele zwarte elementen op. We zijn er wel nog niet helemaal uit 🙊 maar da’s alvast de basis! Ik heb nog wat Pinterest werk te doen dus! Trouwens, dikke proficiat boysmom! 🥰
5 jaar geleden
Reactie op AnneliesD.
Hier hetzelfde probleem! We weten ook sinds afgelopen week dat het een jong ...
Jij ook! 💙 En wel leuke ideetjes van je! Pinterest is nu ook mijn Beste vriend 😂
5 jaar geleden
Jij ook! 💙 En wel leuke ideetjes van je! Pinterest is nu ook mijn Beste v ...
Dankjewel! 😍 Bij sommige winkels kan je wel een afspraak maken en dan mag je wel gewoon met z’n tweetjes komen. Efkes opzoeken of er bij jullie in de buurt babywinkels zijn die dat aanbieden. Bij ‘Het land van ooit’ in Kontich kan dit bijvoorbeeld. Ik heb ook online de babykamer catalogus van Dreambaby aangevraagd, die ligt trouwens ook gewoon in de Dreambaby zelf.. misschien kan je daar nog iets mee ☺️
5 jaar geleden
Reactie op AnneliesD.
Dankjewel! 😍 Bij sommige winkels kan je wel een afspraak maken en dan mag ...
Ooh super bedankt ! Eens bekijken dan! 😁
5 jaar geleden
Afhankelijk van waar in België jullie wonen kun je misschien naar Nederland rijden om daar te shoppen! Babypark heeft leuke kinderkamers en volgens mij ook vestigingen wat dichter bij de grens. Ze hebben van alles en je kunt er ook wat eten, dus dat is fijn als je wat langer hebt gereden. Er is hier geen maximaal aantal mensen om mee te shoppen.
5 jaar geleden
Ik was gisteren in dreambaby en daar mocht je met 2 binnen als je een afspraak had. Je kan bij veel winkels online de catalogus bestellen, meestal sturen ze die kosteloos op. Bijvoorbeeld Baby’s Corner heeft een heel mooie catalogus. Ook Paradisio heeft een leuk boek met veel ideetjes!
Ik krijg een meisje (joepie 🥰) dus ga mijn jongensspullen te koop zetten, veel in turquoise, de collectie Forest Capri van Pericles, maar geen babykamer zelf.
Veel succes met je zoektocht naar leuke spullen :)
5 jaar geleden
Reactie op sevem
Ik krijg ook een zoon maar ik houd het bij neutrale, aardse kleuren. Ik ga ...
Heb op de site net gekeken, maar ga morgen nog eens doen, het is zondag en die dag kan je blijkbaar enkel kijken als je elke x opnieuw een melding weg klikt 😅
5 jaar geleden
Ik had altijd al het gevoel van een ventje maar gister is het bevestigd haha. Maar vind het maar lastig met het kijken naar een kamer.
Ik neig meer naar wat donkerder en niet die hele lichte babykleuren maar meer volwassener ofzo. Of een lekker opvallend behangetje met een gek printje ofzo, gewoon niet zo'n standaard kamer. Maar vriendlief wil meer richting mintgroenig en dingen als stickers op de muren en (lichtgrijze) meubeltjes. Voor mijn gevoel juist wel heel standaard. En na een rondje ter inspiratie bij de prenatal is het veelal wit wat er staat aan meubeltjes. Dus nog even goed over nadenken en uitvechten wat het wordt haha 😂
5 jaar geleden
Reactie op Sann89
Ik had altijd al het gevoel van een ventje maar gister is het bevestigd hah ...
Haha ja idd, vind ik ook veel te wit alles 😂😂 gelukkig komen ik en mijn vriend wel overeen met wat we willen 😂😂