13 Reacties

4 jaar geleden

Nosotros tenemos el 4moms mamaRoo, tiene hasta sonido. A mi nena le encantó y pues esperemos que a esta bebé también le guste 😊

4 jaar geleden

Ik heb de babybjorn en ben er echt heel happy mee. Kindje zit lekker en kan er echt heeel lang mee doen. Toen mijn zoontje namelijk al 1 was en ziek was vond hij het heerlijk om hierin nog een beetje te hangen. Groot voordeel vind ik ook dat de stoel heel makkelijk mee kan met vakantie of zelfs een borreltje bij vrienden. Maar goed, geen ervaring met de stokke wipstoel.

4 jaar geleden

Hier geen wipstoel maar schaffen wij een doomoo zak aan. 😊

4 jaar geleden

Geen ervaring met Stokke, maar de babybjorn is hier altijd een groot succes geweest bij ons zoontje. Ook de kinderen van mijn broer en schoonzus hebben hier heel graag ingezeten. Is ook gemakkelijk ik te klappen en mee te nemen 🙂

4 jaar geleden

Babybjorn sowieso!! Mega handig. Die kun je ook lekker op tafel zetten, meenemen in de badkamer als je even wil douchen en je baby heeft live entertainment, kunt m in de box zetten en zeer gemakkelijk plat inklappen en overal meenemen. 😊

4 jaar geleden

Wij hebben gekozen voor de Stokke steps. Dan kan je newborn ook op hoogte en hoef je niet steeds te bukken. Alhoewel ik de baby björn ook zeker erg goed vind. En bovendien is er dan met de Stokke maar één systeem nodig. Dus voorzien van baby tot .. Ja, tiener?

4 jaar geleden

Babybjorn wipstoel!!! Ik heb m al bijna 10 jaar en voor mijn 2 zoons gebruikt. Daarna is hij bij 3 verschillende vrienden voor totaal 5 kindjes geleend en nu gebruik ik m zelf straks weer voor onze baby. Stoel en bekleding is nog super!

4 jaar geleden

Baby Bjorn! Deze hebben tot nu toe 3 van onze bevriende stellen en allen heel tevreden! En de gastouder van één van hen heeft er heel veel getest en is ook het meest tevreden over de Baby Bjorn 😊

4 jaar geleden

Voor de eerste had ik een babybjorn. Prima ding opzich. En makkelijk mee te nemen. Ik weet nog niet wat ik deze keer wil. Met de Stokke heb ik geen ervaring. Ik zat een beetje te denken aan een Nuna leaf, maar die zijn volgens mij weer een stuk groter dan de babybjorn

4 jaar geleden

Stokke❤

4 jaar geleden

Wij hebben beide. Ik denk dat je ze niet helemaal kan vergelijken aangezien de stokke stoel véél langer meegaat. We hebben het babyzitje erop, dat is vergelijkbaar met de wipper. Maar daarna hebben we de beugel als peuterstoel en dan gebruik je hem nog zonder beugel. Mijn oudste zus heeft er 2 voor haar kindjes en de oudste (nu bijna 9) wil nu pas op een gewone stoel zitten 😄😄 als je echt maar 1 van de 2 wil zou ik voor de stokke gaan 😁

4 jaar geleden

Reactie op Carolien90

Wij hebben beide. Ik denk dat je ze niet helemaal kan vergelijken aangezien ...
Ohja en dan de gewone stokke stoel waar dus het babyzitje en de beugel op kan, niet die nieuwe versie stokke steps 😉

4 jaar geleden

Ik heb een babybjorn wipstoeltje gekregen van een vriendin en die was van haar zus dus daar hebben al 4 kids in gezeten en we hebben via marktplaats een tweedehands stokke stoel gekocht en opgeknapt maar dat is zonder de newborn maar wel met de baby inzet dus rugsteuntje en beugel.