7 Reacties

5 jaar geleden

Leuk idee, heb het zelf ook overwogen. Ik heb zelf geen patroon maar een kennis van me heeft zelf een hoes gemaakt obv patroon van een oude - originele - hoes. Hoewel zij heel ervaren is in naaien/locken en patroontekenen was het in elkaar zetten van het ding een lang en frustrerend proces. Ik heb dus maar besloten een hoes te kopen. Voor die 40.- bespaart het me de frustratie en blijf ik het naaien als hobby zien 😅

5 jaar geleden

Ik ga er eentje maken adhv de originele hoes. Als het patroon goed wordt kan ik hem wel met je delen :)

5 jaar geleden

Reactie op MerelSimone

Ik ga er eentje maken adhv de originele hoes. Als het patroon goed wordt ka ...
Graag 😊

5 jaar geleden

Goedkoopste die ik kon vinden was 5 euro als het goedkoper kan graag 😏 nou neem ik ook wat extra les en kan volgens mij ook zelf patronen maken dan ben benieuwd. Zou het ook wel leuk vinden als iedereen straks een foto deelt ☺️

5 jaar geleden

Nieuw newborn hoes voor stokke Tripp Trapp € 15,00 https://link.marktplaats ...
Nette prijs in vergelijking met de rest! Wil graag deze maken voor de nieuwe versie en dat nog 1 van helemaal wafelstof denk ik

5 jaar geleden

Toevallig al eens gekeken op fb groep gratis naaipatronen? Ik weet dat er daar tussen staan voor bv maxi cosi. Voor deze weet ik niet, maar misschien kun je het daar ook eens vragen?