10 Reacties
5 jaar geleden
Waarom? Hebben jullie een heel koud huis? Mij lijkt t vooral gevaarlijk als ik eerlijk ben als je gewone centrale verwarming hebt lijkt het mij ook overbodig. Miss anders een klein elektrisch kacheltje als t een koud kamertje is? Dan kun je het later ook weer makkelijk de kamer uitrijden als t zomer wordt
5 jaar geleden
Gaan wij aanschaffen voor onze januaribaby. Snel lekker warm bij de commode, ook als bijv ‘s nachts de thermostaat laag staat. Niet hoeven haasten met afdrogen en aankleden, lijkt mij heel fijn! Ik dacht dat dit in Duitsland bij de standaard babyuitzet hoort.
5 jaar geleden
ik denk dat als je kindje hier 8x per dag onder ligt om te verschonen hij/zij een erg droge huid krijgt.
je kan voor na het badje bijvoorbeeld met kruiken werken om warme kleertjes te hebben en gewoon voor het badderen de verwarming aan op de kamer. verder moet het juist niet te warm zijn op een kamertje
5 jaar geleden
Lijkt me echt overbodig en zelfs gevaarlijk. Tevens zal het bij de droge winterlucht het laatste beetje relatieve luchtvochtogheid uit de lucht stoken en dus een zeer droge lucht krijgen in de kamer. Tenzij je gaat bevochtigen. Dat is ook niet gezond voor de huid maar ook voor de longetjes. Daarom ook babykamers niet te warm stoken beter bed verwarmen met kruiken. Ik legde de handdoek od hydrofiel van verschoonkussen even op de verwarming als het echt koud was maar nooit echt gevoel gehad dat ze er last van had of zo.
5 jaar geleden
Ik zou dat zeker niet doen, lijkt me echt heel ongezond omdat de lucht erg droog wordt. Ik zou eens goed informeren wat de verloskundige ervan vind
5 jaar geleden
Wij hadden dit op de badkamer als extra (verwarming nauwelijks aan) bij mijn ouders vroeger. Ik zelf zou het ook een eng idee vinden op de babykamer. Misschien alleen als iemand erbij is? Maar dan moet je je afvragen hoelang gebruik je zoiets? Zoals hierboven is genoemd als je dit graag zou willen zou je idd eens kunnen informeren bij verloskundige of kraamzorg bij de intake. :)