29 Reacties
6 jaar geleden
Ik heb ook geen knallende streepjes op mijn testen, vandaag 6+1 en dit is mijn test vanmorgen.

6 jaar geleden
Hai een test moet je op een nichtere maag doen in de ochtend als je niks heb gegeten of heb gedronken dan komt hij goed tezien
6 jaar geleden
Geen idee eigenlijk. Ik vindt het wel een super duidelijke test van jou hoor. Ik ben nu bijna 6 weken zwanger en had ook vandaag nog een test gedaan. Maar de HCG waarde verschilt per persoon volgends mij. Ik zou me niet al te druk maken 😊

6 jaar geleden
Ik heb dit vorige week aan de VK gevraagd aangezien ik ook geen “knaller” heb. De VK gaf me het advies om niet meer te testen aangezien dat niks zegt over je zwangerschap of wat dan ook... Streepje is een streepje 😀
6 jaar geleden
Hier vanochtend ook maar een testje gedaan. Ik heb twee maanden geleden een missed abortion gehad bij mijn eerste zwangerschap. En nu al een paar dagen last van gevoelige en pijnlijke borsten. Mijn cyclus is ongeveer 28-30 dagen en vanochtend op dag 26 maar getest. Kon mij niet inhouden, hoezo ongeduldig. Nu denk ik een heeeeleee lichte streep te zien, mijn vriend denk dat ook te zien. Nu ben ik dus nog onzekerder geworden. Haha oeps.. 🙈 overmorgen maar nog eens een testje doen..

6 jaar geleden
Reactie op Kim-2
Duidelijk, gefeliciteerd
Dankje! Ik vind hem zelf onduidelijk en durf nog niet blij te zijn. Ik denk dat ik pas na een eerste goede echo een beetje opgelucht adem kan halen. Ook zie ik echt tegen de eerste echo op, omdat we toen een keiharde klap in ons gezicht kregen dat het niet goed was. Bij de tweede echo is dit toen ook bevestigd.
6 jaar geleden
Reactie op Priroxgun
Ik had ook zo'n licht streepje, bijna niet te zien en toen nog een clear bl ...
Dat zo’n klein woordje zo’n groot impact kan hebben hè. De clearblue heb ik ook in huis. Maar die wil echt pas volgend weekend doen. Als ik echt een paar dagen overtijd ben. Heb nu wel echt vroeg getest. De vorige keer was de test op dag 28 wit en pas op dag 30 een streep te zien. Ook toen had ik al een paar dagen last van m’n borsten en nu dus ook. En dromen... niet normaal. Pas gedroomd dat het veulen was geboren en 3 ogen had.. 🤪 mijn paard is over 5 weken uitgeteld.. vandaar veulen haha 🤭