Stuitje zeer pijnlijk

debbstarr
13 dagen geleden
Volgen
Hebben jullie ook zo een pijn aan je stuitje? Het word in de loop van de dag erger en erger en word er echt gek van😔 Ben normaal niet zo kleinzerig🙄
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
9 reacties
donna376
13 dagen geleden
Ja daar heb ik ook last van! Heb ook een zittend beroep, dacht dat het daaraan zou liggen..
  • Rapporteren
Renate1989
13 dagen geleden
Ik heb dat jammer genoeg bij de andere 2 zwanger schapen ook heel erg gehad fisio was het enige wat helpt
  • Rapporteren
Emmabc
13 dagen geleden
Ik heb het heel af en toe, laatst moest ik fietsen, dat was niet leuk.. En vooral als ik echt moe ben. Volgens mij kan dat al iets met je bekken te maken hebben wat ik laatst las, heel naar wel!
  • Rapporteren
bambolina
6 dagen geleden
Ik heb t ook krijg er steeds meer last van en ben pas 9 weken..
  • Rapporteren
_baxlife_
6 dagen geleden
Oh God zo begon het bij mij, toen wist ik al hoe laat het was, gek genoeg overgehouden na m’n eerste zwangerschap, dit is m’n derde.... gek hè, weet savonds niet meer hoe ik moet zitten soms
  • Rapporteren
Adrixx
6 dagen geleden
Ik ook heel erge last van mn stuit nu rond de 8 weken.. hopelijk blijft het niet de hele zwangerschap zo
  • Rapporteren
Marije1989
6 dagen geleden
Een vriendin van mij heeft dit ook, is al wel iets verder in haar zwangerschap. Zij is er ook mee bij fysio geweest en dat helpt haar in onderdrukking van de klachten. Daarnaast had haar vk gezegd dat het ook nog wat te maken kon hebben met stand van baarmoeder en dat dat ook nog kon veranderen tijdens de zwangerschap. Hoop voor jou ook het laatste dan!
  • Rapporteren
Masem9497
5 dagen geleden
Het is bij mij gisteren begonnen.. hoop dat het weer wegtrekt. Ben nu ongeveer 7 weken.
  • Rapporteren
Mamainspe
5 dagen geleden
Ik ga zo naar de fysio vanwege dat! :(. Al 1,5 week heel veel last. Verloskundige had het over zwangerschapischias... twijfel je, gewoon even bellen. Liever een keer te vaak bellen, dan weet je ook hoe en wat!
  • Rapporteren