Hoi dames,
De bevalling is inmiddels 6 weken geleden. Gisteren telefonisch contact gehad met de gynaecoloog.
Ze wil me maandag toch even zien en een inwendige echo maken omdat ik buikpijn blijf houden en bloed blijf verliezen. Ze willen controleren of er een stukje placenta is achtergebleven. Iemand hier ervaring mee?
Groetjes
Bij mij was er na de bevalling een stukje vlies achter gebleven in de baarmoeder, ben daar heel erg ziek van geworden en 4 dagen na de bevalling 4 dagen opgenomen geweest in het ziekenhuis.
Baarmoeder onsteking en kraamvrouwenkoorts dus laat het maar goed nakijken ;)
Ik heb hetzelfde, maar ben nu vijf weken geleden bevallen. We wachten het nog een week af anders moet ik ook naar de gynaecoloog voor controle. Sterkte, hopelijk valt het allemaal mee!
Ik heb het bij mijn vorige bevalling gehad en nu weer. Bij de vorige ben ik gecurreteerd onder volledige narcose, nu mocht ik het even afwachten. Deze week weer controle
Ik heb het bij mijn vorige bevalling gehad, maar ik ging toen echt kapot van de pijn, bleek geïnfecteerd te zijn. Eerst verschillende antibiotica gehad, daarna gecurreteerd onder narcose. Was al wel week na keizersnee..
Ik ben bij mijn vorige bevalling nog na 6 weken nog "bevallen" (zo voelde het) van een enorm stuk (tennisbal) vlies/placenta. Het stonk verschikkelijk en gelukkig na een week bloeden was toen alles over.
Inmiddels is alles alweer achter de rug! Vorige week maandag een inwendige echo gehad en ja hoor, een stuk placenta van 6 bij 4 cm. Te groot om zo even weg te halen dus moet onder verdoving op de OK. Afgelopen woensdag kon ik al terecht. Wat een opluchting! Het bloeden is eindelijk gestopt en die vervelende buikpijn is weg.