Kon er hier geen topic over vinden. Maar wie heeft of gaat er ook een tattoo laten zetten wat betrekking heeft op (de geboorte van) de baby?
Zelf heb ik dit tot nu toe ontworpen maar wil het laten verwerken met een waterlelie of mandala.
Tot nu toe begrijpt niemand hem en dat is wat ik er zo leuk aan vind. Het zijn onze sterrenbeelden, mijn man schorpioen, ik een leeuw en onze zoon een steenbok. En in de steenbok zit een symbool wat weer voor zwangerschap staat. En het pijltje in het rondje zou de bevruchting kunnen zijn 🤣 en de M van mama en de O van Owen. Fantasie genoeg haha. En het geheel staat dan voor ons gezin.
Ben benieuwd wat jullie hebben of welke ideeën
Op mijn arm heb ik "de kleine prins" staan, voor mijn zoontje en op mijn ribbenkast heb ik de anatomie van zijn hart laten zetten. Hij had een zeldzame hartafwijking waar hij aan overleden is.
De cardiologen van mijn zoontje hebben ook naar het hartje van mijn dochtertje gekeken en weer een tekening gemaakt van haar hartje, woensdag gaan we naar de tatoeëerder om een ontwerp te maken. Haar hartje komt er dus ook bij 😊 later zal ik ook nog een bloemen elfje laten zetten voor haar.
Wij hebben allebei de naam van onze zoon laten zetten in het lettertype van het geboortekaartje. Ik in het klein, en mijn man groot aan de binnenkant van zijn bovenarm.
Mijn dochter heet Juno, een Romeinse godin. Het astrologische teken wil ik aan de binnenkant van mijn arm en haar vader wil het op dezelfde plek. Zo zijn we mooi aan elkaar verbonden. (Maar het moet dus nog gaan gebeuren)
Zelf heb ik ook nog steeds niks laten zetten 🙈 maar laatst waren al mijn tattoos weer heel erg opgezet. Mag ook eigenlijk niks meer laten zetten vanwege auto immuunziekte 🙄 maar ik wil het nog steeds wel heel graag! Ik geef ook nog steeds bv pas als dat helemaal klaar is ga ik er nog is goed over na denken.
Mijn dochter noemt Merel dus heb een vogel laten zetten en de 2 grote bloemen verwijzen naar mijn grootouders die spijtig genoeg voor haar geboorte zijn overleden 💫