22 Reacties

4 jaar geleden

Cartoonie van foto van mij en m'n dochter.

4 jaar geleden

9 juli krijg ik de naam van mn dochter getatoeëerd, gewoon alleen haar naam en verder niks 😊

4 jaar geleden

Op mijn arm heb ik "de kleine prins" staan, voor mijn zoontje en op mijn ribbenkast heb ik de anatomie van zijn hart laten zetten. Hij had een zeldzame hartafwijking waar hij aan overleden is. De cardiologen van mijn zoontje hebben ook naar het hartje van mijn dochtertje gekeken en weer een tekening gemaakt van haar hartje, woensdag gaan we naar de tatoeëerder om een ontwerp te maken. Haar hartje komt er dus ook bij 😊 later zal ik ook nog een bloemen elfje laten zetten voor haar.

4 jaar geleden

Voetje van Mika (de oudste) en in september komt het handje + naam van Dani 😍

4 jaar geleden

Zag dat de foto niet doorkwam..

4 jaar geleden

Reactie op MRSM94

Zag dat de foto niet doorkwam..
Ik zag hem wel als je profielfoto. Maar zo wel duidelijker. Mooi gedaan 🥰

4 jaar geleden

Vandaag tattoo met de naam van onze dochter laten zetten. Ben er zoo blij mee 😍

4 jaar geleden

Onze kleine draak Feyre

4 jaar geleden

Wij hebben allebei de naam van onze zoon laten zetten in het lettertype van het geboortekaartje. Ik in het klein, en mijn man groot aan de binnenkant van zijn bovenarm.

4 jaar geleden

Waauw! Gave tattoos komen er voorbij! Ik wil heel graag de geboortedatum in Romeinse cijfers op de buitenkant van mijn onderarm! 💕

4 jaar geleden

Reactie op Mama.R.K.

Op mijn arm heb ik "de kleine prins" staan, voor mijn zoontje en op mijn ri ...
Dit is het uiteindelijk geworden ☺️ zo onwijs blij mee

4 jaar geleden

Tattoo van mij en mijn dochter Rosalynn 🥰

4 jaar geleden

Mijn dochter heet Juno, een Romeinse godin. Het astrologische teken wil ik aan de binnenkant van mijn arm en haar vader wil het op dezelfde plek. Zo zijn we mooi aan elkaar verbonden. (Maar het moet dus nog gaan gebeuren)

4 jaar geleden

Nog druk bezig ermee♥️

4 jaar geleden

Al een tijdje terug gezet maar zie nu pas deze topic😁

4 jaar geleden

Zelf heb ik ook nog steeds niks laten zetten 🙈 maar laatst waren al mijn tattoos weer heel erg opgezet. Mag ook eigenlijk niks meer laten zetten vanwege auto immuunziekte 🙄 maar ik wil het nog steeds wel heel graag! Ik geef ook nog steeds bv pas als dat helemaal klaar is ga ik er nog is goed over na denken.

4 jaar geleden

Mijn dochter noemt Merel dus heb een vogel laten zetten en de 2 grote bloemen verwijzen naar mijn grootouders die spijtig genoeg voor haar geboorte zijn overleden 💫

4 jaar geleden

Naam en geboortedatum. Op mijn pols sterrenbeeld zie andere post omdat ik geen 2 foto’s kan toevoegen

4 jaar geleden

Boogschutter( geboren in december met 34 weken

4 jaar geleden

Dit zijn die van mij. Zijn mijn beide zoontjes met hun sterrenbeeld 🤗