7 Reacties

2 jaar geleden

Onze baby drinkt vanaf 4 maanden al 4 keer daags 210 cc met 7 schepjes. Is niks mis mee, groeit als kool. Alleen maar fijn toch? Dat die met 4 flessen genoeg heeft. 210 is al veel he per keer.

2 jaar geleden

Heeft ze genoeg plas luiers? Dat is iets om goed in de gaten te houden. Ik doe vaak door de groente hapje ook wat water toevoegen voor extra vocht. Onze dochter is 5,5 maand en drinkt ook maar 4 flessen. Het cb vond dit prima.

2 jaar geleden

Okeejj bedankt ! Ik werd een beetje ongerust want in las dat baby’s tot 6 maanden meestal 6 keer per dag eten. Maar ze plast goed en ze groeit goed dus het zal wel goed zitten dan

2 jaar geleden

Ik word altijd erg onzeker van gemiddelden. Ons meisje weet altijd net af te wijken van gemiddeld haha. Dus alles wat "normaal" zo zou moeten zijn heb ik maar los gelaten. Wat je zegt als ze goed groeit, genoeg plasluiers heeft en vrolijk is doen we het goed!!

2 jaar geleden

Onze baby drinkt ongeveer maar 500 ml aan flesvoeding. 1 jan is hij 6 maanden. Hij krijgt tussendoor fruithap en avondhap. Verder krijgt hij water of diksap en yoghurt met wat diksap en verkruimelde 6 maanden koekje. Hij is gewoon toe aan vast. Misschien is dit ook in jou geval zo. Je gevoel volgen en als de luiers nog vol zijn is het prima. Succes

2 jaar geleden

Hier 4 flessen van 180 prima toch

2 jaar geleden

Onze dochter drinkt nu 3 flessen van 180+6 en 200 gram groente en 200 gram fruit op een dag. Ik maakte me ook heel erg druk om het vocht... maar ze doet het prima hierop