26 Reacties

5 jaar geleden

We hadden dit

5 jaar geleden

Reactie op Angel1986

We hadden dit
Heel schattig!

5 jaar geleden

Wij zetten "broertje/zusje van Jaxx" met een gouden ster achter Jaxx, op het kaartje. Ons zoontje is overleden. Daarnaast hebben wij dit gedichtje Een regenboog verbindt hemel en aarde Een nieuw leven, een klein wonder Het klinkt zo gewoon Maar voor ons zo heel bijzonder

5 jaar geleden

Reactie op Mama.R.K.

Wij zetten "broertje/zusje van Jaxx" met een gouden ster achter Jaxx, op he ...
Wat erg om te horen dat jullie je zoontje zijn verloren. Een prachtig eerbetoon dit, heel mooi!🥰

5 jaar geleden

Heb me wel laten inspireren door anderen maar dit zelf samen gesteld. Dit wordt ons kaartje straks ♥️

5 jaar geleden

Reactie op JJW

Wat erg om te horen dat jullie je zoontje zijn verloren. Een prachtig eerbe ...
Dank je wel 😊❤️

5 jaar geleden

Heel simpel: welkom lief broertje!

5 jaar geleden

Wij hebben dit voor onze meid die grote zus wordt van haar broertje 😊

5 jaar geleden

Reactie op mpkj43

Heel simpel: welkom lief broertje!
Dit hebben wij er ook op staan boven zn namen aan de rechterkant van het kaartje, alleen wil aan de linkerkant graag ook nog een gedichtje of leuke tekst.

5 jaar geleden

Op ons geboorte kaartje komt. Mama's liefde zullen we moeten delen. Papa's trots zijn we allebei. Maar als broertje, ben je alleen van mij.

5 jaar geleden

Reactie op M5m

Op ons geboorte kaartje komt. Mama's liefde zullen we moeten delen. Papa's ...
Die vond ik idd ook erg leuk! Maar die had mijn zusje al in juni in haar geboortekaartje staan hihi

5 jaar geleden

Ons zoontje is ook vijf, ik overweeg deze (is een ingekorte versie van origineel gedicht):

5 jaar geleden

Is een proefkaartje, we hebben het kaartje nog niet gekozen🙈

5 jaar geleden

Of deze:

5 jaar geleden

Reactie op Mijke 81

Ons zoontje is ook vijf, ik overweeg deze (is een ingekorte versie van orig ...
Deze vind ik ook erg leuk! Tijdloos ook he ❤

5 jaar geleden

Reactie op Mijke 81

Of deze:
Ook erg leuk, maar iets te zoetsappig denk ik voor onze stoere zoon van ruim 1.30m. Die hoeft allang niet meer op zn teentjes te staan hihi🤭 Maar bedankt voor het meedenken!

5 jaar geleden

Wij gaan deze erop doen ☺️

5 jaar geleden

Mijn zoon is inmiddels al 9 dus op het kaartje komt. Lief broertje wat ben je nog klein, Ik beloof je er altijd voor je te zijn

5 jaar geleden

Wij doen er niks aparts op namens de oudste, haar naam staat gewoon bij onze namen bij het adres 🙈

5 jaar geleden

Reactie op M5m

Op ons geboorte kaartje komt. Mama's liefde zullen we moeten delen. Papa's ...
Deze tekst heb ik ook😊