13 Reacties

5 jaar geleden
Volgens mij kunnen je tepels van kleur en vorm veranderen tijdens de zwangerschap. Overigens is dit vaak permanent en heel normaal. Mijn tepels zijn ook veranderd bij de eerste wat donkerder en groter. Ik zou me er geen zorgen over maken als ik jou was. Veranderend lichaam hoord er nou eenmaal bij of we het leuk vinden of niet..

5 jaar geleden
Pff ik durf niet eens meer te kijken joh😂🤭 Ik heb een paar striemen op mijn heupen, borsten en buik maar mijn tepels blijven mijn grootste onzekerheids punt! Mijn man vind het gelukkig “wel wat hebben🤔” maar ik vind het verschrikkelijk!

5 jaar geleden
Mijn borsten en tepels zijn zo verandelijk als het weer. Eerst in begin van zwangerschap zo'n 1.5 cupmaat omhoog, toen weer omlaag. Tepels veranderen constant van vorm/kleur. Ik zou even een paar dagen aankijken en als je het niet vertrouwt dan misschien toch even bellen met verloskundige

5 jaar geleden
Reactie op Iris1989
Waar ben je bang voor dan?
Volgens mij is het normaal dat je tepels verande ...
Hi, dat klopt ook alleen normaliter worden ze vaak donkerder zodat de baby je tepel beter kan vinden vandaar dat ik het vreemd vond en is sommige veranderende situatie rondom je borsten is het noodzakelijk dat je een arts inschakelt vandaar dat ik om ervaringen van andere dames vroeg.

5 jaar geleden
Zou me pas zorgen maken als je geen verandering zou zien.
Maak je geen zorgen!

5 jaar geleden
Zou me pas zorgen maken als je geen verandering zou zien.
Maak je geen zo ...
Waarom? ieder is anders ik denk dat we ons juist wel wat minder zorgen mogen maken. Bij de eerste 2 veranderde niets aan m'n tepels ook geen zere borsten of tepels gehad en nu juist wel pijn gehad en zijn nu een stuk donkerder. Geen zwangerschap is gelijk en zolang je controles goed zijn en je voelt nu je kleine goed bewegen is het prima. En daar is natuurlijk ook je verloskundige voor als je echt denkt dat je iets hebt wat niet goed is. Vragen mag natuurlijk altijd maar aub laten we ons iets minder zorgen maken. Van alleen zorgen maken verandert er niets.

5 jaar geleden
Waarom? ieder is anders ik denk dat we ons juist wel wat minder zorgen moge ...
Hey Amber, vind de kleur ed. en de grootte van de borsten elke zwangerschap anders zoals je aangeeft. Maar een gynaecoloog gelijk inschakelen zoals ze aangeeft vind ik persoonlijk erg overdreven. Vragen aan vk kan altijd, kan zeker geen kwaad. Ik heb t eerder ook meegemaakt, en was niks om zorgen te maken. 😊