13 Reacties

5 jaar geleden

Geef je borstvoeding? Als je de billen insmeert met een druppeltje borstvoeding helpt dit ook heel goed

5 jaar geleden

Met wolvet (lanoline) verdwijnt het ook als sneeuw voor de zon. Purelan van Medela of het Kruidvat mama merk heeft ook 100% lanoline. Ik ga jouw tip onthouden mocht het nodig zijn, dank!

5 jaar geleden

Ik vind de nappy creame van weleda ook heel fijn

5 jaar geleden

Weleda Billenbalsem 🙏

5 jaar geleden

Heilwolle! Plukje tussen de billen en bij de volgende verschoning zou het er al beter uit moeten zien.

5 jaar geleden

even droog houden helpt sowieso altijd al. je kan de baby altijd even in de box leggen zonder luier. vuilniszak met handdoek erover en je kan erna ook zo de troep weer opruimen

5 jaar geleden

Dit is top spul, bevat ook aloe vera voor het herstellen van de huid!

5 jaar geleden

Maizena in de luier bij elke verschoonsessie. Helpt direct👍 en is ook nog eens plantaardig, dus niet schadelijk.

5 jaar geleden

Ik heb zinkzalf gebruikt als aanrader van cb en nu doen we elke keer dr billetjes ook afdrogen als we de doekjes hebben gebruikt nu zijn de billetjes niet rood meer

5 jaar geleden

Heilwolle dat is schapenwol met het wolvet. Dit kan je in de luier doen en werkt echt super. Het vet werkt helend en de wol zorgt er ook voor dat er meer lucht bij kan. https://www.nappys.nl/popolini-heilwolle-scheerwol

5 jaar geleden

Reactie op Ar Mama

Heilwolle dat is schapenwol met het wolvet. Dit kan je in de luier doen en ...
Werkt ook goed bij tepelkloven en zo trouwens

5 jaar geleden

Bepantaine zalf

5 jaar geleden

Calendula billen Zalf is onwijs fijn!