66 Reacties

3 jaar geleden

Een loopwagen 🥰

3 jaar geleden

Ik volg. Zit al heel de avond het internet af te zoeken naar leuk maar ook leerzaam en ontwikkelingsgericht speelgoed..
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Ik heb een lijstje gemaakt via verlanglijstje.nl deze deel ik als mensen vragen of we wensen hebben. Op ons lijstje staat oa: - Loopauto - Loopfiets En een keukentje. Voor kleine cadeautjes vragen wij boeken. Zelf hebben we een ballenbak voor haar besteld.

3 jaar geleden

De site is anders nl. https://verlanglijst.online

3 jaar geleden

Trybike steel groen Kleine Glijbaan Misioo velvet ballenbak Vtech Zoef zoef dieren Pop-up speeltje Met de kerstdagen heeft onze kleine meid de volgende spulletjes misschien zitten er ideetjes bij voor je: Wobbel Blokkenkar Little dutch regenboog Little dutch activiteiten kubus Little dutch Vormenstoof Spiraaltoren met balletjes Draaitol Stapelbekertjes Trekpaardje Setjes van munchkin (bakjes en bordjes met zuignap, 360beker met snackcatcher, colour me dinerset)

3 jaar geleden

Trybike

3 jaar geleden

Op onze lijst staat - Dansingcactus - toet toet autogarage - Vtech sport & scoor speelplaats - Cangaroo Hand And Footprint Set Met Fotolijst 6172 - SES My first vingerverf set - speeltafel motoriek

3 jaar geleden

Wij hebben gister deze gekregen. De ‘rondjes’ kun je loshalen en op een andere plek van de kubus doen, zo kun je echt bouwen. Ze zijn ook zacht, heel leuk!

3 jaar geleden

Ze heeft al zoveel 🙈 de muziekboekjes van Marion Billet blijven een grote hit! En Dikkie Dik 365 verhaaltjes om voor te lezen. Ze speelt met vanalles maar sowieso dagelijks met haar pop en diverse blokjes en puzzels. Ze krijgt een keukentje (Ikea via Marktplaats) met pannetjes en houten groentes enz. Voor familie heb ik een lijstje gemaakt.

3 jaar geleden

Hier krijgt hij een wobbel en wat kleine dingen zoals houten auto’s en blokken. Maar ook een picknicktafeltje waar je het blad vanaf kan tillen zodat je een zandtafel/-bak hebt.

3 jaar geleden

Duplo!

3 jaar geleden

Zo'n loopfiets lijkt me meer iets voor 2 jaar kan dat kloppen? Vind het wel leuk als ze het ook snel kan gebruiken.

3 jaar geleden

Reactie op Iris1989

Zo'n loopfiets lijkt me meer iets voor 2 jaar kan dat kloppen? Vind het wel ...
De driewieler van trybike is vanaf 1,5 jaar. Maar omdat ons meisje al loopt en vrij lang is, kan ze er nu al op. Ze krijgt hem dan ook voor haar verjaardag.

3 jaar geleden

Die van ons is helemaal fan van de auto’s en treinen van little dutch. Voor z’n verjaardag krijgt hij de garage met auto’s.

3 jaar geleden

Reactie op Iris1989

Ik heb er van prenatal eentje, een driewieler die je kan ombouwen naar 2 wielen. Ons zoontje kan er nu al op, hij vind t fantastisch

3 jaar geleden

Onze zoon kreeg de wagens linksonder en is grote fan. Kreeg het dinsdag cadeau en heeft er al veel mee gespeeld.

3 jaar geleden

Een activiteiten tafel!

3 jaar geleden

Reactie op Iris1989

Als een driewieler niet te hoog is kunnen veel kids er al op voor hun 2e. Maar het wisselt zeker per kind. Sommige zijn kindje kunnen al met 1 jaar erop en andere kindjes pas met 1,5 of 2 jaar. Kijk dus bij zo'n aankoop zeker naar de ontwikkeling van je eigen kindje. Mijn kleine meisje loopt al en denk dat ze de trybike erg leuk zal vinden en snel zal snappen wat ze moet doen.

3 jaar geleden

Een bureautje 😁

3 jaar geleden

Reactie op LittleBabyGirl

Als een driewieler niet te hoog is kunnen veel kids er al op voor hun 2e. M ...
Hier zit hij al volop op zijn autootje en op zijn loopfiets. Hij kan net aan de grond en raakt al zelf vooruit.