66 Reacties
4 jaar geleden
Ik volg. Zit al heel de avond het internet af te zoeken naar leuk maar ook leerzaam en ontwikkelingsgericht speelgoed..
4 jaar geleden
Trybike steel groen
Kleine Glijbaan
Misioo velvet ballenbak
Vtech Zoef zoef dieren
Pop-up speeltje
Met de kerstdagen heeft onze kleine meid de volgende spulletjes misschien zitten er ideetjes bij voor je:
Wobbel
Blokkenkar
Little dutch regenboog
Little dutch activiteiten kubus
Little dutch Vormenstoof
Spiraaltoren met balletjes
Draaitol
Stapelbekertjes
Trekpaardje
Setjes van munchkin (bakjes en bordjes met zuignap, 360beker met snackcatcher, colour me dinerset)
4 jaar geleden
Op onze lijst staat
- Dansingcactus
- toet toet autogarage
- Vtech sport & scoor speelplaats
- Cangaroo Hand And Footprint Set Met Fotolijst 6172
- SES My first vingerverf set
- speeltafel motoriek
4 jaar geleden
Ze heeft al zoveel 🙈 de muziekboekjes van Marion Billet blijven een grote hit! En Dikkie Dik 365 verhaaltjes om voor te lezen. Ze speelt met vanalles maar sowieso dagelijks met haar pop en diverse blokjes en puzzels.
Ze krijgt een keukentje (Ikea via Marktplaats) met pannetjes en houten groentes enz. Voor familie heb ik een lijstje gemaakt.

4 jaar geleden
Reactie op Iris1989
Zo'n loopfiets lijkt me meer iets voor 2 jaar kan dat kloppen? Vind het wel ...
Ik heb er van prenatal eentje, een driewieler die je kan ombouwen naar 2 wielen. Ons zoontje kan er nu al op, hij vind t fantastisch

4 jaar geleden
Reactie op Iris1989
Zo'n loopfiets lijkt me meer iets voor 2 jaar kan dat kloppen? Vind het wel ...
Als een driewieler niet te hoog is kunnen veel kids er al op voor hun 2e. Maar het wisselt zeker per kind. Sommige zijn kindje kunnen al met 1 jaar erop en andere kindjes pas met 1,5 of 2 jaar. Kijk dus bij zo'n aankoop zeker naar de ontwikkeling van je eigen kindje.
Mijn kleine meisje loopt al en denk dat ze de trybike erg leuk zal vinden en snel zal snappen wat ze moet doen.