27 Reacties

6 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde als jij.. de ene dag eet ik iets waarvan ik de andere dag niet aan moet denken. Zure, koude dingen gaan bij mij wel goed. Dus bijvoorbeeld bramen uit de koelkast of koude yoghurt 's ochtends. En ik lig vooral veel, bij zitten en lopen voel ik me slechter. Succes!

6 jaar geleden

Cola zonder prik helpt mij wel eens

6 jaar geleden

Paar happen vanille vla . Of cafeïne vrije cola

6 jaar geleden

Gember thee schijnt te helpen!

6 jaar geleden

Ik ken het gevoel. Op die momenten eet ik appel, vanille vla, droge sandwich, beschuit met kaas.

6 jaar geleden

Hier hetzelfde helaas... luchtige crackers in de ochtend doet al veel bij mij

6 jaar geleden

Ik kreeg deze thee als tip . Ik ben sinds gisteren misselijk aan t worden vooral na t eten 🤢

6 jaar geleden

Yoghurt met stroop 🙊 Of een wit broodje smeerkaas helpen bij mij

6 jaar geleden

Droger creakers naast je bed voor je op sta even 1 rustig eten heel veel sterkte

6 jaar geleden

Eten zodra je je ook maar beetje misselijk begint te voelen en vooral eten waar je zin in hebt! Cola en hopjesvla hebben mij enorm geholpen en de Mc Donalds heeft me uit het ziekenhuis weten te houden (ik kotste 10 keer per dag maar een hamburger ging er altijd in en bleef er ook in). Had allemaal mooie voornemens hoe ik biologisch en super gezond ging eten maar dat hield ik niet binnen en de Mac wel😋🤷‍♀️

6 jaar geleden

Verse gember! Ik maak er elke ochtend thee van. Heb gelukkig nog geen last van misselijkheid, maar gember schijnt goed tegen misselijkheid te helpen en is natuurlijk 🙂

6 jaar geleden

Gisteren ingeslagen: droge crackers, verse gember en vanillevla 😁, we gaan de proef op de som nemen! Gelukkig betekend misselijkheid dat het allemaal goed zit, sommige onderzoekers zeggen dat het de kans op miskraam verkleint. Fijne gedachte om aan vast te houden als je je zo rot voelt😊

6 jaar geleden

Crackers, cafeine vrije cola en beetje yoghurt

6 jaar geleden

Reactie op emma1334

Eten zodra je je ook maar beetje misselijk begint te voelen en vooral eten ...
Haha omg. Dit is toch hillarisch😂. Oke niet voor jou natuurlijk.

6 jaar geleden

Ik ben ook misselijk sinds een paar dagen en nu 6+2. Voor mij helpt kleine beetjes eten. Maiswafels met huttenkase en kipfilet. Yoghurt ga ik juist heel slecht op. Een boterham is ook te machtig. Avondeten doe ik niet meer warm . Heb ik bij mij oudste ook tot 15 weken niet gedaan en dat scheelt een heleboel. Mijn man werkt tot 16 uur dus ik hoef ook niet te kkken gelukkig. Ik eet vaak salades met rauwkost. Of koude pastasalade. Wat voor de een wel werkt werkt voor een ander totaal niet. Van gember zeggen ze wel dat dit als je er genoeg van binnen krijgt echt werkt. Ik vidn gember thee uit een zakje wel echt vies ruiken.

6 jaar geleden

Ik eet sochtends een half uur voordat ik op sta een cracker; knackebrod of een luchtige cracker zonder iets erop. Dan neem ik een paar slokjes water en blijf minimaal een halfuurtje nog even liggen. Dit helpt voor mij erg goed tegen de misselijkheid. Ene dag ben ik wel iets beroerd maar vandaag bijv nergens last van!

6 jaar geleden

6+4 en ook al dagen misselijk. Rood fruit en yoghurt helpen en licht zoute crackertjes. Ik heb sinds vandaag de polsbandjes en voel me zeker beter!

6 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde, dus ik lees even mee.

6 jaar geleden

Ik ben nu 6+5 en sinds 3 dagen ook misselijk. Ook zonder overgeven, heb qua eten nergens zin in maar wel constant honger.

6 jaar geleden

Reactie op ev-ev

6+4 en ook al dagen misselijk. Rood fruit en yoghurt helpen en licht zoute ...
Welke polsbandjes zijn dit? :) zou ik ook wel willen