52 Reacties
5 jaar geleden
En ik heb vriendinnen uitgenodigd dit weekend en dan gaan we Sushi bestellen. Vega sushi kan wel natuurlijk. Verder heb ik nog een hight tea met iemand, gaan we zelf maken. Verder nog pedicure, brij vriendinnen langs, een slinger maken voor de baby met naam, babykamer afmaken. Nou ik kom m'n tijd wel door 😂
5 jaar geleden
Mijn lijstje 🥳
- fotoalbum maken van mij en de familie voor de kleine later (dat hij alles in 1 album heeft)
- laptop opschonen 😄
- maanlampje maken
- babynestje met mijn moeder maken
- gezichtsbehandeling
- pedicure & manicure
Ondertussen wonen wij tijdelijk net bij mijn moeder en krijgen we in februari de sleutel van ons nieuwe huisje... onze weekenden en quality time met mijn zal dus vooral bestaan uit meubelshoppen 😝😅
5 jaar geleden
Ik ga nog naar de kapper, want dat vergeet ik altijd, laat staan als ik straks een kind heb 😅 verder met vriendinnen afspreken volgens de richtlijnen, maar da's nog best lastig merk ik (zij moeten wel werken en/of hebben kinderen die altijd verkouden zijn) en ik ben van plan vaker te gaan zwemmen. Verder lees ik mee voor leuke tips!
5 jaar geleden
Gelukkig heb ik nog wat bestellingen staan die ik kan afmaken. Verder zelf nog achter de naaimachine kruipen om mijn babynestje en hydrofiele doeken af te maken. Tussendoor ook een beetje genieten van het niks doen. Ook heel belangrijk. En ik heb gedurende mijn zwangerschap wat dingen opgeschreven in mijn agenda wat er op die dag gebeurd is. En dit ben ik nu in een boekje aan het overschrijven met foto’s erbij.
5 jaar geleden
Reactie op Flava
Die verwennerijen zijn in België jammer genoeg niet mogelijk... Een kapbeur ...
Ik mis het vooral om een afspraak vr epilatie te kunnen maken. Ook geen luxe als je nergens bijkan 🙈😩
5 jaar geleden
Inderdaad lekker naar de manicure, massage of schoonheidssalon! Ik maak een boek met alle kaartjes die we tot nu toe hebben gekregen en alle echo’s etc daarbij. Ik kreeg ook nog een goede tip van iemand die zei dat ik lekker maaltijden moest gaan koken en die invriezen voor straks de eerste weken na de bevalling. Lijkt mij in ieder geval heel handig! En vooral lekker rustig aan doen en genieten in je bubbel!!
5 jaar geleden
Reactie op Celiie
Door het tuincentrum struinen en naar die gezellige kerstdorpjes kijken
jaa groot gelijk!😍
5 jaar geleden
Reactie op Dbeckers
Zwangerschapsmassage en behandeling, fotoshoot, kapper, bioscoop overdag! I ...
Hoi, is het fijn een zwangerschapsmassage??? Heb morgen een afspraak en ben heel benieuwd wat ik kan verwachten! Thnx!
5 jaar geleden
Ben bang dat ik te vaak ga willen shoppen. Ga in ieder geval nog naar de kapper en alle baby kleertjes moet ik nog wassen en uitzoeken. Moet de vluchttas nog klaarmaken. In huis zijn er nog wel kleine klusjes te doen en verder ga ik mezelf dwingen mijn rust te pakken door o.a. het kijken van Jane the Virgin op Netflix 😁