12 Reacties

6 jaar geleden

Ik lees graag mee! Heb normaal 75F en ben al gegroeid naar 75G.

6 jaar geleden

Oh erg he, zelf ook 75G ben benieuwd waar ik eindig😅

6 jaar geleden

Hoi hoi ik heb zelf ook 75G ben naar een lingeriewinkel geweest voor grote maten in Uden. Hier hebben ze zwangerschaps bh's t/m cupmaat i. Die hebben ze voor mij besteld en kan ik volgende.week ophalen! :) ik zal eens kijken wat het merk daarvan is

6 jaar geleden

Ik heb deze week een voedings bh gekocht met de juiste cupmaat maar die wel in omvang nog veel losser kan als dat straks nodig is. Ik heb cup F. Hier zit inderdaad geen beugel in en dat is wennen maar hij voelt wel heel stevig (ben wel voor een wat duurdere gegaan, aan de bh's van goedkopere kwaliteit begin ik niet eens..) Ik vind de vorm van m'n borsten in deze bh wel minder mooi. Maar qua comfort en stevigheid heb ik echt niets ingeleverd dus daar ben ik echt over te spreken!

6 jaar geleden

Reactie op Nxp

Ik heb deze week een voedings bh gekocht met de juiste cupmaat maar die wel ...
Ik ben voor de voedings bh van de Livera gegaan trouwens. En bewust voor deze gekozen IPV een zwangerschaps bh zodat ik hem door kan dragen straks

6 jaar geleden

Ik zit er wel een paar maten kleiner van C nu naar D en draag zelf graag shock absorber bh’s omdat die steun geven omdat m’n borsten al zo mega gevoelig zijn!

6 jaar geleden

Ik ben tijdens mijn zwangerschap begonnen met Anita maar ik kon absoluut niet tegen de beugels en al helemaal niet toen ik ging voeden. Uiteindelijk een bh zonder beugels van sugar candy gaan dragen, pasvorm zonder kant is ok, die met kant is een ramp. De mooie vorm in je borsten ben je voorlopig even kwijt, maar de laatste bh voorkwam bij mij een hoop pijn!

6 jaar geleden

Ok thanks allemaal! En goed idee om nu al een voedingsbeha te kopen, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht :)

6 jaar geleden

Ik heb ook recent een voedingsbh gekocht van Carriwell. Is niet heel charmant maar wel comfortabel voor groter wordende gevoelige borsten.

6 jaar geleden

Prenatal! Bh's zijn ongeveer 30 euro en ook in grote maten. Heel fijn, ik heb zelf 80G.

6 jaar geleden

Ik heb voor de eerste tijd nog een verlenger tussen mijn sluiting gezet. Dat scheelt echt heel veel! Te koop bij Hunkemoller

6 jaar geleden

Reactie op Bloempje16

Prenatal! Bh's zijn ongeveer 30 euro en ook in grote maten. Heel fijn, ik h ...
En heb je die in je eigen maat gekocht? Valt die ‘normaal’?