16 Reacties

5 jaar geleden

Toevallig ik heb precies hetzelfde voor de 2 grote broers!! Blauwe flesjes die ik vul met blauwe en witte hartjes

5 jaar geleden

Ik heb deze voor me dochtertje voor uit te delen

5 jaar geleden

Ik vond dit zo leuk!

5 jaar geleden

Ik heb deze voor de kindjes van de familie. Misschien ook iets leuk als traktatie?

5 jaar geleden

Goede vraag die heb ik hier ook. Alleen kinderopvang heeft geen snoep beleid en nu ook nog voorverpakt. Weet iemand nog wat ?

5 jaar geleden

Geboortekoekjes inpakken met leuke confetti!

5 jaar geleden

Wij hebben glazen potjes gevuld met hartjes met de naamsticker op het potje. Voor niet snoep kunnen jullie rozijntjes doen, bellenblaas, ballonnen of heel goedkope body's uit de Zeeman ofzo waar ze hun popjes mee kunnen laten spelen?...

5 jaar geleden

Reactie op Ar Mama

Goede vraag die heb ik hier ook. Alleen kinderopvang heeft geen snoep belei ...
Ik werk op een opvang. Daar heeft ooit een grote broer een eendje met daaronder krentjes getrakteerd. En op het kaartje stond: hoera ik ben niet meer in mijn eendje!🥰 Vond ik zo schattig. Misschie. Heb je hier iets aan? Dat is nml coronaproof en gezond

5 jaar geleden

Ik heb dit en wil dat straks in een zakje doen met een stickertje erop hoera een broertje... mn zoontje zit in groep 3 dus snoepjes mogen gelukkig wel..

5 jaar geleden

Deze van Ali en daar komen blauwe witte hartjes snoepjes in

5 jaar geleden

Dit heb ik gemaakt. 2 roze zuurstokjes er in, strikje met een speentje er om. Kunnen ze trakteren op school! ♡

5 jaar geleden

Reactie op trotse mama !

Deze van Ali en daar komen blauwe witte hartjes snoepjes in
Die is erg leuk! Maar weet niet of dit nog op tijd binnen is met alie... maar erg leuk!

5 jaar geleden

Reactie op Bdhh

Ik werk op een opvang. Daar heeft ooit een grote broer een eendje met daaro ...
Een erg leuk idee, gelijk badeendjes besteld! Bedankt!!

5 jaar geleden

Ik volg😊

5 jaar geleden

Reactie op Looni

Dit heb ik gemaakt. 2 roze zuurstokjes er in, strikje met een speentje er ...
Super leuk gedaan. Waar heb je deze spulletjes vandaan? 😍

5 jaar geleden

Super leuk gedaan. Waar heb je deze spulletjes vandaan? 😍
Dank je wel... Snoepjes besteld op geboortesnoepjes.nl, lintjes van action, kartonkaartjes van action en die door midden. En ik een heb een screenshot gemaakt van het geboortekaartje, deze aangepast en in collage per 9 afbeeldingen af laten drukken bij hema. Knutselen maarrrr.