14 Reacties

5 jaar geleden

Bij de Kruidvat heb je vaak grote dozen Merci voor een prima prijsje. Ook andere snoep/bonbons zijn daar voordelig en in grote verpakkingen.

5 jaar geleden

Op www.traktatieshop.com heb je leuke traktaties ☺️ misschien zit daar iets tussen?

5 jaar geleden

Ik ben ook leerkracht en ik ga over 2 weken geboortekoekjes van geboortekoekjes.nl trakteren aan kinderen en collega's. 120st voor 22,95 vond ik goed te doen. Het is apart verpakt dus coronaproof😊

5 jaar geleden

Ik ben ook juf en heb al getrakteerd op chocoladeflikken met roze muisjes. Was een groot succes! https://www.chocoladechef.nl/chocolade-flikken-18-st-met-roze-muisjes-225-gr.html

5 jaar geleden

Via Instagram kindertraktaties gevonden en dit mijn dochter laten trakteren toen haar broertjes was geboren. Is stoepkrijt met rozijntjes. Je hebt ook een roze variant. Ze hebben nog veel meer traktaties echt heel erg leuk en zeker niet duur. https://kindertraktaties.jouwweb.nl/

5 jaar geleden

Wat leuk, trakteren! Je kunt zoenen (chocolade zoenen) boven het gasfornuis houden en dan in een bordje met muisjes dopen. Zo krijgen ze een dakje van muisjes. Snel te maken en misschien ook wel leuk omdat het zo een "afscheidszoen" is:)

5 jaar geleden

Mijn zoontje van 3 laten trakteren op de psz. Samen met hem deze koeken gemaakt. Lu koeken, Chocolade smelten en muisjes erop. De chocolade lolly’s had mijn moeder gemaakt. Zou met 80st alleen de koeken doen 😅 die waren erg snel gemaakt

5 jaar geleden

Mijn zoontje van 3 laten trakteren op de psz. Samen met hem deze koeken gemaakt. Lu koeken, Chocolade smelten en muisjes erop. De chocolade lolly’s had mijn moeder gemaakt. Zou met 80st alleen de koeken doen 😅 die waren erg snel gemaakt

5 jaar geleden

Reactie op MiraK993

Ik ben ook leerkracht en ik ga over 2 weken geboortekoekjes van geboortekoe ...
Ik ben ook leerkracht van meerdere groepen en heb deze koekjes ook besteld. Ze smaken prima, inderdaad coronaproof en betaalbaar. Mijn oudste zoontje heeft ze ook getrakteerd op het kdv met foto erbij en ballon eraan.

5 jaar geleden

Ik weet niet of je een zoon of dochter hebt. Maar voor het gemak hebben wij op het werk kleine roze koeken getrakteerd met een leuke prikker met baby erop (hema)

5 jaar geleden

Ik heb dit gemaakt bij geboorte van mijn zoon voor mijn dochter om uit te delen

5 jaar geleden

Geboortekoekjes.nl

5 jaar geleden

Reactie op booboobsch

Geboortekoekjes.nl
Ben zelf ook juf en ik trakteert dit aan alle lln. Nog corona safe ook!

5 jaar geleden

Ik heb vorig schooljaar lange vingers ondergedompeld in witte chocolade en deze bekleedt met muisjes! De leerlingen vond het leuk en lekker. :)