8 Reacties
5 jaar geleden
Ik ben trots op mijn meisje van 3 maanden die weken gehuild heeft omdat ze slecht in haar vel zat en nu zo vrolijk en ontspannen is. Ze heeft heel wat "pijnlijke" behandelingen gehad bij een BSM therapeut en dat deed ze zo goed en heeft enorm geholpen!
Ik heb alleen het idee dat ik de enige ben hier die nog een nachtvoeding geeft馃檲. Ik hoop dat ik dat geluksmomentje ook snel ga beleven van doorslapen馃槈.
5 jaar geleden
Tevreden baby en ze lacht super veel. Ze heeft een nachtvoeding nodig en dat is goed. Ik bedoel... ze is 10 weken oud. Zo mini nog.
Heerlijke interactie.
5 jaar geleden
Reactie op Mama van Thijmen
Ik ben trots op mijn meisje van 3 maanden die weken gehuild heeft omdat ze ...
Haha nee hoor meid! Wij geven ook nog 1 nachtvoeding馃ぉ. Soms 2 keer en soms slaapt meneer door馃槄. Wat fijn dat jullie kleine meid het nu zo goed heeft en vrolijk is! Wel lastig als zo鈥檔 kleintje veel huilt en onrustig is. Goed aangevoeld topmama馃拹.
Hier een zeer trotse heit en mama. Onze kleine man is 6 weken te vroeg geboren en doet het vanaf moment 1 echt geweldig goed. Elke dag weer is hij vrolijk lief en geduldig met ons als nieuwe ouders. Hij huilt alleen als er echt iets is. Elke dag weer apetrots 鉂わ笍馃槏馃グ
5 jaar geleden
Trots op mijn meisje van 11 weken ze heeft precies aan Waneer ze naar haar bed wilt. Rond 7 gaat Ze lekker in bad flesje van 180 en dan slaapt ze tot een uur of 7 als mijn wekker gaat.
5 jaar geleden
Nee hoor mijn meisje komt ook nog 1-2 keer per nacht en soms 3x. Komt ook omdat ik BV geef op verzoek:) ze slaapt om 2030 en komt dan rond 0000 en dan 0330 en dan 0700
5 jaar geleden
Nee hoor, mijn zoontje komt ook nog 1 tot 2 keer per nacht. Is ook geen prestatie dat ze door slapen, is gewoon geluk hebben馃槃. Evenals met alles eigenlijk, eten, huilen, poepen. Super als het allemaal goed verloopt, maar als dat niet zo is doet het niets af aan je ouderschap. Dus voor alle moeders hier, ben vooral trots op jezelf, want je bent goed bezig馃挭馃拹!