16 Reacties

5 jaar geleden

Speentje helpt hier!

5 jaar geleden

Ik volg

5 jaar geleden

Ik leg ze soms opnieuw aan, drinken helpt tegen de hik

5 jaar geleden

Speen, rug wrijven en afleiden. Beetje zoals het vader Jacob idee; doordat je erg hard moet nadenken en op iets anders geconcentreerd bent raak je de hik (vaak, niet altijd) kwijt

5 jaar geleden

Wij helpen ons zoontje door hem de speen te geven, hij heeft dan afleiding en de hik is zo voorbij!

5 jaar geleden

Hier destijds wel eens de hik die een uur aan hield na de nachtfles om 3:00. Meer dan rechtop houden konden we niet, neerleggen betekende geheid spugen. Of wel, lekkere lange nachten wakker 😒

5 jaar geleden

Reactie op _ _lindsay_ _

Ik leg ze soms opnieuw aan, drinken helpt tegen de hik
Ik ook! Helpt idd!

5 jaar geleden

Wij doen ons zoontje in de wip stoel en geven hem een speen werk hier heel goed

5 jaar geleden

Misschien armpjes voorzichtig omhoog doen zodat het middenrif wat ontspanning krijgt bij mijn kindje werkt het niet maar bij mijzelf wel. Bij mijn kindje werkt het om een paar slokjes te laten drinken

5 jaar geleden

Ik doe een draadje ( zon draadje wat uit je kleren hangt) op rollen en nat maken en op zen voor hoofd plakken is miss geloof maar het werkt wel...

5 jaar geleden

Reactie op BoVanKouwen

Ik doe een draadje ( zon draadje wat uit je kleren hangt) op rollen en nat ...
Wat bedoel je precies hiermee? Heb je een foto? Ik ben beniewd. Momenteel heeft mevrouw weer de hik, een speen helpt in elk geval niet.

5 jaar geleden

Wij geven altijd een slokje (spa) water uit een flesje vind hij nog lekker ook.

5 jaar geleden

Even omhoog houden en een slokje drinken nog geven, over het ruggetje wrijven en voornamelijk, je kindje rustig houden.. 😊

5 jaar geleden

Alles met zuigen helpt. Speen, op mijn pink zuigen, maar het beste werkt even aan de borst drinken nog een paar extra slokjes.

5 jaar geleden

Ik neem ook een draadje van zijn kleding die hij aan heeft. Dat trek je los. Dat stop je in je mond om het nat te maken. Daarna plak je het op zijn hoofd bij de fontanel. Misschien bijgeloof, maar de hij gaat redelijk snel weg. Verbrande lucifer even aan de voorkant van zijn steken. Een papiertje nat maken en op zijn voorhoofd plakken. Ik doe alleen met het touwtje. Werkt goed en voor 98 procent zit er wel een los draadje in zijn kleding.

5 jaar geleden

Je baby afleiden. Hier helpt het meestal als ik haar verschoon of omkleed of rondwandelen in huis en haar naar dingen laten kijken. Baby laten schrikken mag zeker niet!