29 Reacties
5 jaar geleden
Ligt er aan van wat voor soort mensen je hem koopt.. mijn joolz is 4 jaar oud en kan gewoon terug in de winkel.. dus zou hem goed bekijken want een vieze kinderwagen voor je mooie nieuwe baby vind ik niks
5 jaar geleden
Wij krijgen de kinderwagen van mijn schoonzusje. Ons nichtje is 12, dus de kinderwagen is wel een stuk ouder dan 4. Mijn schoonzus vond het een fijne, praktische wagen en het betekent een dure aankoop minder, dus ik neem m graag aan. Scheelt ook dat wij het bij eentje houden. Als je m voor meerdere kindjes wilt gaan gebruiken, zou je idd kunnen overwegen om een nieuwe of zo goed als nieuwe wagen aan te schaffen. Ik weet sowieso niet waar je op moet letten of het een goede/ fijne is. Met reacties van anderen kun je hopelijk een goede inschatting maken van de wagen die je op het oog hebt. Succes!
5 jaar geleden
Wij hebben onze joolz ook tweede hands gekocht en daar was echt niks aan te zien. Wel wilde ik graag dat het uit een huishouden kwam zonder huisdieren. We hebben m gebruikt voor onze eerste kiddo we gaan m nu ook voor onze tweede gebruiken. Ik had voor een kleine prijs een kinderwagen die je vanaf de geboorte kunt gebruiken, inclusief alle accessoires (voetenzak, allerlei hoezen parasol muskietennet xl boodschappen net. Adapters voor de maxicosi etc etc) en zou het zo weer doen. Gewoon je eigen even in verdiepen. Succes!
5 jaar geleden
Nooit spijt van gehad 2 met luchtbanden rolt overal door en overheen. We waren in Frankrijk en zag allemaal mensen met hun buggy door het grint ouwehoeren. En het enige wat ik dacht wat ben ik toch blij met m'n luchtbanden ☺️
5 jaar geleden
Dank voor de reactie tot nu toe. Ik kan een mooie all black bugaboo kopen voor €350 van 3 jaar oud (zie foto). Maar omdat het mijn eerste kindje is vindt ik het ook nog een beetje moeilijk waar op te letten bij een kinderwagen. Ik kijk logischerwijs naar de hygiëne en of hij uit een dier-en rookvrije omgeving komt
5 jaar geleden
Een goede kinderwagen is echt een dure aankoop, dus tweedehands kan veel geld schelen. Voor de eerste heb ik de oude (derdehands) bugaboo cameleon van mijn zus gebruikt, toen de tweede kwam (Ik doe veel te voet) een tweedehands bugaboo donkey van 3-4 jaar oud gekocht. Zag er nog heel netjes uit en alles is wasbaar, dus ik maakte me geen zorgen over de hygiëne. Nu de derde komt gaat hij ook nog gewoon een ronde mee dus zou me niet te druk maken over de leeftijd. Het gaat er meer om hoe voorzichtig de vorige eigenaar er mee om is gegaan.
5 jaar geleden
Ik heb een mutsy traveller te koop. Nog in hele goede staat. Reiswieg is zelden gebruikt want me zoontje vond dit niet fijn. Adapters voor maxi cosi zit erbij. Parasol en voetenzak heb ik er ook bij. Alleen de maxi cosi houd ik zelf wij moeten overgaan op een dubbele. Uit rook&diervrij huis
5 jaar geleden
Wij hebben er 1 tweedehands gekocht bij onze 1e, nu bij de 2e gebruiken we hem weer, is nog steeds in goede staat! Is prima te doen hoor!
5 jaar geleden
Ja zeker wel! Onze maxi cosi mura voor 350 gekocht nieuw dik 1000 euro zei hadden er 1 kindje in gehad. Na 4 jaar intens gebruikt te hebben kan nog steeds mee alleen een beetje speling op de duwstang. De maxicosi is voor ons nu 9 jaar later niet meer veilig. Maar als ik van m'n schoonzusje niet de zelfde wagen kreeg een paar jaar jongen had ik hem zo een derde ronde mee laten gaan. Zit in dubio om hem weg te doen of hem voor het bos te bewaren dat ie vies mag worden of evt reserve onderdelen. Maar ik zou dus geen nieuwe van 1000 euro kopen zoveel geld als het voor makkelijk de helft kan en alles is schoon te maken uit te wassen. 😊
5 jaar geleden
Wij hebben een 2e hands buggaboo limmititd edition voor 90 euro gekocht super blij mee rijd perfect en geen menkementen. Ik vind buggaboo heel fijn omdat hij ligt is om opte tillen makkelijk inklapbaar. En je kan de duwstang de andere kant op klappen zodat he de vaste banden voor hebt en de zwenkwielen aan de achterkant is makkelijk voor in het bos. En ik vind hem heel erg fijn lopen. (Ik heb een broertje van nu 11 en men vader had ook een buggaboo voor hem dus heb er al ervaring mee)

5 jaar geleden
Wij hadden voor onze dochter een derdehands Stokke Explorer van mij tante overgenomen. Mijn nichtje was 5 toen mijn dochter geboren werd, en mijn tante had hem overgenomen van een vriendin die al twee zoons erin had gehad en die oudste was volgens mij 8 of 10 al. Deed het prima, alleen toevallig een halfjaar geleden een wiel vanaf gevallen. Toen vonden we voor €30,- op Marktplaats een nieuwere versie van dezelfde wagen en die meteen maar gekocht, super tevreden mee!
5 jaar geleden
Wij hebben ook een tweedehands Bugaboo gescoord.
Is voor 1 kindje gebruikt dus zag er op wat verkleuringen door de zon na picobello uit.
Qua Maxi-Cosi en autostoeltjes zou ik de bekleding eraf halen om te kijken of er in het piepschuim of de schaal geen scheurtjes zitten.
De website van Maxi-Cosi geeft zelfs aan dat het beter is om deze stoeltjes tweedehands aan te schaffen als je weet wie hem gebruikt heeft en of er geen ongelukken mee gebeurd zijn.
https://www.maxi-cosi.nl/c/tweedehands-autostoeltjes
5 jaar geleden
Reactie op EsAn
Dit bericht is verwijderd
Wij zijn vandaag er speciaal anderhalf uur naar toe gereden zag er veel belovend uit op de site, maar daar aangekomen bleek het te grootte van een ruime woonkamer waar ze 3 verschillende 3 in 1 wandelwagens hadden en vooral er 1 stonden te promoten ze hebben ons de andere niet eens laten zien of proberen, geen van de wagens hadden ze in andere kleuren echt alleen wat daar stond, ze waren erg vriendelijk maar erg zonde van de tijd, gelukkig hadden we voor Beverwijk gekozen en bleek de bazaar om de hoek te zitten, anders was het 3 uur rijden voor niks geweest🙈