92 Reacties

4 jaar geleden
Hier ook iets meer slapen ook de dag nadien... Ze dronk ook iets minder hierdoor.. geen koorts gehad

4 jaar geleden
Hier de dag nadien bijna de hele dag geslapen. Terwijl hij anders geen slaper is overdag 😅 voor derest geen bijwerkingen

4 jaar geleden
Hier ook veel geslapen en lichte temperatuursverhoging, maar geen koorts. Heb voor de nacht toen wel eenmalig perdolan siroop gegeven.

4 jaar geleden
Hier ook lichte verhoging en wat huilerig maar verder geen bijzonderheden gelukkig.

4 jaar geleden
Ik weet niet of het de vaccinaties zijn of iets anders maar mijn zoon wil niet slapen en huilt. Als hij dan al eens in slaap valt dan heeft hij van die nerveuze stuiptrekken. Hopelijk gaat dit morgen beter want ik ben zo ongelofelijk moe en hijzelf moet volgens mij ook wel moe zijn...

4 jaar geleden
Onze oudste had er geen last van. Sliep 2 dagen wat meer en verder niks.
Onze dochter had wel wat meer last. Kreeg telkens wat verhoging veel huilen en weinig slapen. Maar dat werd na 24 uur beter. Ik gaf wel haar wel een zetpil en van de 14 maanden prik waarvan se juist waarschuwden dat ze niet lekker kon worden, had ze juist helemaal geen last🤷🏼♀️
Ben benieuwd in hoeverre Liam last gaat krijgen. 12 april krijgt hij de eerste vaccinaties

4 jaar geleden
Ons zoontje heeft heel de dag enorm gehuild! Echt ontroostbaar. Geen temperatuursverhoging. We dachten dat hij mss pijn had dus hebben we hem wat Perdolan siroop gegeven. Na 30 min viel hij in slaap en heeft hij enorm veel geslapen 😅 deze week nog een vaccin gehad en opnieuw huilen. Deze keer begon het huilen wel pas na een aantal uur, zelfs tijdens de prik niet gehuild. Dan maar direct Perdolan gegeven en na 15 min opnieuw in slaap gevallen en geen last meer gehad👍🏻

4 jaar geleden
Dat is helaas heel normaal, mijn oudste had altijd last van verhoging en slaperigheid.. Dinsdag is mijn kleintje ook aan de beurt voor zijn 1e prikjes dus ik ben benieuwd hoe hij er op reageert..

4 jaar geleden
Morgen krijgt onze dochter haar eerste prikjes ben heel benieuwd hoe ze er op gaat reageren. Hoop voor haar dat het meevalt. Vind dat dan zo zielig als ze prikjes krijgt.

4 jaar geleden
Onze dochter zat al twee dagen in een sprongetje, alleen maar huilen, dus we hielden ons hart vast voor de vaccinatie. Maar daarna was ze alleen druilerig en slaperig. Gelukkig niet veel gehuild en ook geen koorts.

4 jaar geleden
Reactie op Mommy_91
Binnen hoeveel tijd kregen jullie kleintjes last van bijwerkingen? Hier om ...
Bij ons was de afspraak rond 9:30. En om 16:00 u had hij wat verhoging en om 17:00 stortte hij in en wilde hij alleen mar hangen. ‘S avonds 38.6. Dus meteen een zetpil erin voor de nacht. Volgende dag was hij meteen weer vrolijk 🤗