18 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op MomJ’s
Ik volg even mee! En als iemand een tip heeft voor een leuk hotel met kind ...
Ik zat in alia luxury suites. Zwembad aan je kamer. Kan je baby slapen en jijzelf lekker buiten zonnen of zwemmen
3 jaar geleden
Ligt aan het eiland, de meeste toeristische eilanden hebben ze alles wat wij ook hebben in Nederland
3 jaar geleden
Wij zijn in mei naar Kreta geweest. Ze hebben daar gewoon luiers en zwemluiers..wat ze daar wel minder hebben zijn potjes eten
3 jaar geleden
Wij zijn net 2 weken terug uit Kos, met een kleine van 18 maanden. Maar daar hadden ze gewoon pamper luiers, en een zwemluiers. Verschilt per winkeltje wel weer. Potjes hebben ze weinig en maar tot de leeftijd van 6/7 maanden. Verder heb ik niks gemist wat ik niet kon kopen.
Voor in het vliegtuig met opstijgen, hadden wij rozijntjes en maissticks zodat ie kon kauwen. Maar nergens last van gehad. Zorg verder gewoon voor veel vermaak, wij hadden ook 2 kleine cadeautjes mee, zodat ie kon uitpakken in het vliegtuig. Als je bij het raam zit.. raamstickers.. was die bij ons heeeeel druk mee haha. Maar alles verder was toch al nieuw, dus dat scheelde ook al met onze nieuwsgierig kindje.
3 jaar geleden
Reactie op Mam1988
Nog tips voor in het vliegtuig bij het opstijgen? Speen heeft ze niet dus ...
Wij hadden herbruikbare stickers van Djeco voor in de vliegtuig (ook naar Griekenland) en mijn baby van 15 maanden is heel lang meebezig geweest. Die dingen zijn echt top, de hele vakantie overall aangeplakt en nu thuis doen ze nog steeds. Wij hadden ook nog een boek met flapjes die we precies bij het stijgen opendeed.
Wij zijn naar Halkidiki geweest en daar konden we overall luiers en opvolgmelk vinden. Veel andere baby voeding kan je niet echt vinden..meer voor babys onder 9maanden. Fijne vakantie!
3 jaar geleden
We zijn naar tenerife geweest en gaan nu met 18 mnd dreumes naar mallorca. Alles ging goed met vliegen en huisje 3 km appartement echt aanrader.. wij ook vakantie gevoel als ze sliep. Maar alleen de reis naar tenerife ging minder ook terugweg duurde lang ze was snel verveeld. Idd een boekje meenemen en van die fruit olvarit zakjes bij stijgen vliegtuig en wellicht een ipad of telefoon waar ze bumba op kan zien? Verder heb ik nu een wick wings gekocht zodat ze kan rusten wellicht ook iets voor jullie want 4,5 uur en nog eens gate in wachten etc kan erg lang duren voor jullie meisje https://www.bol.com/nl/account/bestellingen/details.html?placedOrderId=1358523878#1824160086 en succes en veel plezier!
3 jaar geleden
Wij zijn net terug uit Zakynthos met onze dochter van 1,5. Gaan al 4 jaar naar Griekenland. Ze verkopen gewoon luiers en zwemluiers.
Voor in het vliegtuig heb ik wat nieuw speelgoed voor d’r gekocht. Raamstickers, wat boekjes, duplo en zo’n spinner die je op het raam kan vastzetten ( https://www.amazon.nl/afzuiging-Spinnerspeelgoed-zuigbabyspeelgoed-stressverlichting-sensorisch/dp/B0B16XM1V7/ref=asc_df_B0B16XM1V7/?tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=572522560709&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=16072774055016672956&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9065236&hvtargid=pla-1664309792824&psc=1 )
We hadden op de Ipad ook filmpjes gedownload zodat we ze offline konden kijken.
Ze heeft vooral veel op en neer gelopen op het vliegveld en in het vliegtuig. En koekjes en fruit gegeten 😎