53 Reacties
5 jaar geleden
Pff nou ik vind er zeker wel wat van. Babyschoentjes zijn het schattigste ooit <3
5 jaar geleden
Je vindt er overduidelijk wel iets van, want waarom neem je anders de moeite hier een topic over te maken?
Je hoeft niet altijd op één lijn te zitten met een ander en opgebouwende kritiek of advies geven is prima. Dit is gewoon pure veroordeling.
Iets met leven en laten leven.
5 jaar geleden
Hapjes heeft een reden, zoiets als reflux...🙄 Zo zullen nog wel meer dingen een reden hebben... Denk na voordat je iets schrijft en ben eens lief voor elkaar, niks zo moeilijk als het moederschap, laten we elkaar steunen en helpen in plaats van altijd maar afbranden...
5 jaar geleden
En ik ben ontzettend verbaasd dat dit soort topics elke keer langs komen, waarom je energie hier in stoppen? Wat bereik je er mee? Leef en laten leven!
5 jaar geleden
Je weet dat als je je eerste zin begint met:
“ ik wil niemand tegen het zere been schoppen ,,
Je met alles wat daarna volgt iemand tegen het zere been gaat/kan schoppen, toch?
Just checking of je gewoon maar domweg wat schrijft, of er ook echt over nadenkt. Het lijkt mij meer het eerste. 🤦🏼♀️
Tevens je titel “ van de ene verbazing in de ander “ ... niet verstandig gekozen ook.
Kleine tip; voortaan gewoon lekker topics openen waarbij je niet je ongevraagde irrelevante mening geeft. 😉
5 jaar geleden
Ik snap je
Verbaasd me regelmatig over dingen die ik voor bij zie komen.
Maar verbaasd me ook dat je tegenwoordig ook nergens iets van mag vinden.
5 jaar geleden
Waarom een topic als er toch niks van vindt ?? Je doet wat jij het beste vind voor jouw kindje toch ? dat geld voor alle ouders hier , alle kindjes zijn anders zo ook hun opvoeding
5 jaar geleden
Ik snap je
Verbaasd me regelmatig over dingen die ik voor bij zie komen. ...
Natuurlijk mag je een mening hebben, iets vinden van een bepaalde situatie en dit delen/bespreken, maar in mijn ogen moet dit wel met respect en zonder oordeel.
TS start een topic waarbij ze zichzelf compleet tegenspreekt. Daarnaast vraag ik mij af wat ze ermee wil bereiken. Een goed gesprek, volwassen discussie of wederzijds begrip voor keuzes die een ieder maakt gaat ze in iedergeval niet krijgen met deze toon.
5 jaar geleden
Ahhh zo zielig mijn zoontje heeft zachte babyschoentjes aan. Is vast enorm schadelijk voor zijn ontwikkeling.

5 jaar geleden
Reactie op Mirrre
Looptraining noem je dat toch? Door het wennen aan schoenen schoenen lopen ...
Je kunt maar beter vroeg beginnen 🤣😂
Jullie ook!
Wij vieren de verjaardag van onze zoon die is gister 5 geworden 🥰
Bij hem heeft het feit babyschoentjes dragen niets uitgehaald met eerder lopen 😂😂😂😂 die liep pas met 17 maanden hahahaha geen garantie dus
5 jaar geleden
Reactie op Zwaantjee
Natuurlijk mag je een mening hebben, iets vinden van een bepaalde situatie ...
Nou zelfs als je netjes ergens op regeert maar de oppositie is 't niet eens met wat je zegt krijg je regelmatig de wind van voren. Dus met andere worden 't kan niet. En daar verbaas ik me dus over.