21 Reacties

5 jaar geleden

Kwantum had ze een tijdje voor €25. Weet niet of dat nog zo is

5 jaar geleden

Precies dit idd. Is toch niet normaal wat je hiervoor betaald. Ik volg ff mee.

5 jaar geleden

Ohja die zie je nu echt overal he. Vind het ook super mooi, maar lijkt me eigenlijk ook heel onhandig om op te verschonen. Ben zelf gewoon een verschoonkussen gewend. Iemand al ervaring mee? 🙈

5 jaar geleden

Ik heb m van de kwantum, daar waren ze 25euro. Wel zonder matje erin, die heb ik online besteld voor 20euro (Met waterafstotende stof) Vind zelf wel prettig idee als onze baby straks comfortabel ligt tijdens het verschonen

5 jaar geleden

Lijkt me echt zo onhandig en als ze groter worden (m'n 2 jarige moet ook gewoon nog een luier omgeknoopt) moet je alsnog een kussen halen.

5 jaar geleden

Reactie op toetmaxime

Ohja die zie je nu echt overal he. Vind het ook super mooi, maar lijkt me e ...
Lijkt mij dus ook onhandig en maar kort te gebruiken voor ze alweer te groot zijn. Maar is misschien ook ondat ik er geen ervaring mee heb. Wij hebben 2 verschoningskussens. Eentje boven en eentje beneden. Hoeven we er ook niet steeds mee te lopen of de kleine steeds mee naar boven te nemen voor een schone broek(en we hebben nog 1 peuter die nu nog in de luiers zit)

5 jaar geleden

Ik volg ook! Vindt ze inderdaad belachelijk duur.. Vooral van die Olli Ella. Ik houd het nog even in de gaten en ga anders voor deze: Aangeensbrug mandenmakerij verkopen ze voor €25,- een soortgelijke.

5 jaar geleden

We hebben zo een mozus mandje .pff ga dat verkopen lijkt me helemaal niet handig

5 jaar geleden

Ik had er eentje gekocht, vind dat super mooi... ziet er allemaal erg fancy uit enz maar ook best onhygiënisch. Toen we wisten dat we een jongen kregen heb ik m verkocht, gegarandeerd wordt dat ding ondergeplast 🥴😂 Er zijn zo veel prachtige verschoon kussen hoezen enz dat ik dat eigenlijk net zo mooi vind staan.

5 jaar geleden

Reactie op mamavanrens

Ik had er eentje gekocht, vind dat super mooi... ziet er allemaal erg fancy ...
Haha hier hield onze zoon juist netjes alles schoon met verschonen. Onze dochter was juist degene die alles onder plaste zodra die luier van de kont kwam🙈🤣 geslacht zei in ons geval dus weinig😉

5 jaar geleden

Reactie op Stip

Ik heb m van de kwantum, daar waren ze 25euro. Wel zonder matje erin, die h ...
Ik heb ook die van de kwantum, maar moet er nog een matrasje voor bijhalen. Mag ik vragen waar je die waterafstotende hebt gekocht?

5 jaar geleden

Reactie op Pioenda

Ik heb ook die van de kwantum, maar moet er nog een matrasje voor bijhalen. ...
Ik heb gewoon van die puppy trainingsmatjes gehaald en leg die onder de hoes. Zo blijft hij ook gewoon droog😅. Kwam de tip hier ergens tegen.

5 jaar geleden

Ik had hem bij de kwantum gekocht voor 25 euro, maar er zat een typisch geurtje aan waar mijn vriend niet aan kon wennen🙊. En als ik een passend inleg matje wilde moest nog ik nog eens 30 euro neertellen, dus toen toch maar besloten weer via marktplaats te verkopen😊

5 jaar geleden

Reactie op Pioenda

Ik heb ook het mandje van de kwantum. Heb bij de site van Heppiejoe een waterafstotend matrasje gekocht. Ze heeft nog veel meer leuke spullen!

5 jaar geleden

Ik heb er eentje van aangeenbrug mandenmakerij. Is mooi en niet zo enorm duur.

5 jaar geleden

Reactie op Pioenda

Bij heppiejoe heb ik die gekocht, is precies gemaakt voor het kwantum mandje

5 jaar geleden

Lijkt me echt zo onhandig en als ze groter worden (m'n 2 jarige moet ook ge ...
Ik heb voor boven zo'n mandje en voor beneden een verschoonkussen, de eerste tijd vind ik het fijn om dat beneden te kunnen doen. Als t mandje niet meer praktisch is dan gaat het kussen naar boven toe

5 jaar geleden

Reactie op Lebebe2021

Ik volg ook! Vindt ze inderdaad belachelijk duur.. Vooral van die Olli Ella ...
Zou je mij de link willen sturen? Ik vind het namelijk niet.. ☺️

5 jaar geleden

https://www.made4ukkies.nl/verzorging/verschoningsmanden/verschoningsmand Je hebt ze hier voor 50 euro (incl. Matrasje) Kleuren: zwart en wit Ik had zelf een zwarte besteld en ben er blij mee 😍

5 jaar geleden

Reactie op xnxx

Zou je mij de link willen sturen? Ik vind het namelijk niet.. ☺️