Verteld

Eliane
17 dagen geleden
Volgen
hoi meiden heb je al verteld dat je zwanger bent voor familie en vrienden
  • Rapporteren
Dit topic is gesloten
11 reacties
Dvdw
17 dagen geleden
Alleen ouders, broers, zussen en beste vriend/in.
  • Rapporteren
Jamieveltman
17 dagen geleden
Nee! Is onze 2e. We weten het sinds gisteren. Willen het nog even voor ons houden tot denk ik rond de 8 weken
  • Rapporteren
Mama1-2
17 dagen geleden
Hier zijn ook al meerdere topics over, kijk maar even rond ;)
  • Rapporteren
Eliane
17 dagen geleden
Ik heb alleen voor mijn zus vertelt
  • Rapporteren
sjorss6
17 dagen geleden
Wij hebben het afgelopen zondag aan onze ouders verteld. Mijn personal trainer en beste collega weet het. Ben nu 6+1
  • Rapporteren
momytobe❤️
17 dagen geleden
Ik weet het sinds gister nacht en net even de clear blue digitaal geprobeerd en ja ik ben gelukkig zwanger... 1 vriendin van mij moeder stiefvader en zusje weten het
  • Rapporteren
Verwijderd lid
17 dagen geleden
Ja alleen de gezinnen. Samen de vreugde, samen het verdriet denk ik maar altijd. Voor vrienden en de rest van de familie houden we het nog wel even geheim zo lang het lukt 😅
  • Rapporteren
sjorss6
17 dagen geleden
Vrienden en zussen/broers willen we wachten tot 12 weken. Maar mochten ze er echt naar vragen, gaan we er ook niet over liegen. Tot nu toe kom ik er elke keer best onderuit. En 'we zijn met de auto' is nog een goed excuus 😇
  • Rapporteren
Roos | 24Baby
17 dagen geleden
Hoi! Er is in deze geboorteclub al een actief topic over dit onderwerp. Om teveel dubbele topics te voorkomen, zal ik deze sluiten. Jullie kunnen het gesprek dan voortzetten in het andere topic. https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-januari-2021/al-vertellen-of-toch-niet-BYp3MN Succes!
  • Rapporteren