13 Reacties

6 jaar geleden

Ik vind de video’s van Shifra (Hans & Shifra), Wil & Tien, Ikvrouwvanjou en Tigerelise erg leuk. En qua Amerikaanse vloggers vond ik Ellie + Jared ook altijd leuk.

6 jaar geleden

Ik vind de video’s van Shifra (Hans & Shifra), Wil & Tien, Ikvrouwv ...
Grappig ! Die volg ik ook allemaal. Ook vindt ik kim Jacobs van alboe erg leuk.

6 jaar geleden

TigerElise!🙋🏼‍♀️

6 jaar geleden

Shifra is een bekende van me, dus daar ben ik helemaal fan van!

6 jaar geleden

Roosmarijn koster!!

6 jaar geleden

Nee niet. Ik voel mij nu echt oud met dit topic.

6 jaar geleden

Reactie op Yos15

Nee niet. Ik voel mij nu echt oud met dit topic.
Haha! Of gewoon andere intresses. Wat is je leeftijd?? 😊

6 jaar geleden

36

6 jaar geleden

Ja doe ik ook! Tigerelise vind ik ook heel erg leuk, Sarah Rebecca en Beaufood! Allemaal nog niet zo lang geleden bevallen, hele leuke vlogs

6 jaar geleden

Reactie op Yos15

36
Haha ik ben ook 36 en vind negen van de tien blogs onzin. Maaarrr, stiekem vind ik de laatste tijd sommige vloggers best leuk. Zoals ik al zei, ik vind Roosmarijn Koster (vaak) leuk om naar te kijken. Ze is 37 en ook zwanger.

6 jaar geleden

Vloggloss van Mascha, is nu nog in verwachting en gaat niet de hele tijd alleen maar over zwanger zijn. Verder ben ik helemaal fan van compilatie filmpjes van pregnancy reveals 🤣 daar word ik nu gewoon blij van ofzo 🙈

6 jaar geleden

Haha ik ben ook 36 en vind negen van de tien blogs onzin. Maaarrr, stiekem ...
Haha misschien ga ik dan niet met mijn tijd mee. Oké die zal ik een keer kijken dan!

6 jaar geleden

Jup haha iedere avond in bad 🙋🏼‍♀️ Beautygloss, Sarah Rebecca, Vasseurmomy, the Tim tracker (Disney) ook toevallig net een kleine) wat paarden vloggers en lekker failarmy haha