22 Reacties

3 jaar geleden

Dat is zeer mogelijk ik ben ook 6de week en ik zag een hartje werken maar was nog te vroeg om het te horen

3 jaar geleden

Ik had gisteren 15 mei een echo omdat de arts ook bang was voor miskraam ik ben door de spiraal heen zwanger geraakt

3 jaar geleden

Reactie op Chetje

Ik had gisteren 15 mei een echo omdat de arts ook bang was voor miskraam ik ...
Ah spannend.. hoe was het gegaan? Konden jullie al wat zien?

3 jaar geleden

We hadden een echo bij 6+6, maar de arts dacht 6+3/4. Wel moeilijk te zeggen zo vroeg! Er was gelukkig een prachtig kloppend hartje te zien!

3 jaar geleden

Gister een echo gehad bij 6+3 hartje klopte al heel duidelijk

3 jaar geleden

Ik heb dinsdag een echo met 6/6+1, fijn om te lezen dat er bij jullie een hartje te zien was! Heel benieuwd 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Mirjamvanderwal

Ah spannend.. hoe was het gegaan? Konden jullie al wat zien?
Ja ik zag het embryotje groeien. Ik zag een hartje op en neer gaan maar nog geen geluid was te vroeg voor.

3 jaar geleden

Ik was 6 weken bij mijn echo (berekend op de eerste dag van mijn laatste regels) was nog geen hartje te zien. Dus moet ik 25 mei terug komen om te zien of er verbetering is.

3 jaar geleden

Bij mij was bij 6+2 ook al een kloppend hartje te zien

3 jaar geleden

Ik heb vandaag een echo gehad. Ik dacht ik 6 weken was maar volgens de verloskundige 5 weken en 4 a 5 dagen of minder. Ook geen kloppend hartje wel zag de rest er goed uit. Volgende week terugkomen. Hopelijk dan een kloppend hartje.

3 jaar geleden

Vorige zwangerschap dacht ik 8 weken te zijn bij de eerste echo maar cyclus was langer dus teruggezet naar 6 wk 4 dg en toen was er een goed kloppend hartje te zien.

3 jaar geleden

Reactie op KimTheulings

Vorige zwangerschap dacht ik 8 weken te zijn bij de eerste echo maar cyclus ...
Nu heb ik as vrijdag een echo met 7 wk ik hoop er op dat er iets te zien is. Heel zenuwachtig

3 jaar geleden

Reactie op Els9191

Ik heb vandaag een echo gehad. Ik dacht ik 6 weken was maar volgens de verl ...
Ik heb net het zelfde gehad. Maar ik mag spijtig genoeg pas 25 mei terug komen.

3 jaar geleden

Spannend he de eerste echo.. wij moeten nog geduld hebben tot 10 juni ben dan 8.3 weken

3 jaar geleden

Spannend he de eerste echo.. wij moeten nog geduld hebben tot 10 juni ben d ...
Wij gaan bijna gelijk, ook 10-6 echo ben dan 8.5 ;)

3 jaar geleden

Morgen 6+1 om 14.00 echo zal morgen mijn echo delen :)

3 jaar geleden

Reactie op Els9191

Ik heb vandaag een echo gehad. Ik dacht ik 6 weken was maar volgens de verl ...
Zag jij wel een vruchtje? Op mijn echo van 5+4 was geen vruchtje te zien, enkel een dooierzak. Mag pas na 2 weken teruggaan en maak me zorgen dat de vruchtzak leeg gaat blijven 😣

3 jaar geleden

Heb gisteren een echo gehad als spoed omdat ik bloed verkoos ik ben nu 6+2 UK was te zien en een hartslag 😊❤️

3 jaar geleden

Ik heb mij eerste echo gehad met 4+2 (we dachten dat ik toen 2 wk verder was) toen was enkel een vruchtzakje te zien. Nu afgelopen donderdag met 6+2 een kloppend hartje te zien en dus de groei vanaf echo 1. Met 2 weken mag ik weer😊

3 jaar geleden

Vandaag een echo gehad met 6w+3d. De grootte van het vruchtje (6,6mm geloof ik) komt overeen met de termijn en een kloppend hartje gezien 😍 wel nog heel traag, maar dit hoort bij de termijn zei ze