7 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb bij zeeman een zomerjasje gekocht voor de kleine die heeft hij al een poosje aan

5 jaar geleden

Ik heb voor ons zoontje een zomerjasje van de Zeeman. Super leuk en niet duur 馃檲 ondertussen moet ik alweer een maatje groter gaan halen 馃槵 winterjas doe ik hem al ff niet meer aan (+10graden). Heeft het snel warm.. :)

5 jaar geleden

Hier ook van de zeeman, en ook een zomerjas. Kleine man heeft het snel warm en winterjas is niet meer nodig. Voor s avonds doe ik hem meestal even een dekentje over extra.

5 jaar geleden

Ik heb de feetje jasjes.. die je aan beide kanten kan dragen.. niet te warm, en zit lekker voor die kleintjes

5 jaar geleden

Bij mij ook nog winterjasje omdat ik zelf ook nog draag 馃槄. Ik heb wel een spijkerjasje & nu bij h&m een zomer parka besteld voor 15 euro!

5 jaar geleden

Ik heb een zomerjasje laten maken van een vintage dekbed stofje. Dus heerlijk dun en luchtig katoen 馃憣馃徎oh en voor mezelf een mom-bag en mondkapje zodat we kunnen twinnen van de zomer鉂わ笍 Voor nu heb ik een gevoerd tussen jasje, maar ik draag mijn dochtertje meestal in de draagdoek, dus een jas is te warm voor haar.

5 jaar geleden

Met wat frisser doe ik 'm zijn gewatteerde jasje aan. Anders pak ik vaak een joggingstof vestje of gebreid jasje van oma