25 Reacties

5 jaar geleden

Hoeveel dagen naar je nod heb je gestest ?

5 jaar geleden

Ik heb geen bloedtest gedaan gewoon dag na mn test huisarts gebeld en doorgegeven en daarna verloskundige gebeld voor een afspraak voor de eerste echo 😁

5 jaar geleden

Ik had gister deze test voel me al een week misselijk pijnlijke borsten heel erg moe en koud ik hen gewoon de ha gebeld en kan eind volgende week contact opnemen met de verloskundige en gaan vanuit hier veder kijken. Gewoon bellen dus daar zijn ze voor

5 jaar geleden

Je hoeft niet perse een bloedtest te doen hoor 😁

5 jaar geleden

Hoeveel dagen naar je nod heb je gestest ?
Ik heb niet zo'n regelmatige cyclus. Maar de test is 14 dagen na licht positieve ovulatietest. Mogelijks dus 1 à 2 dagen voor NOD. 🤷‍♀️

5 jaar geleden

Reactie op SR2021

Je hoeft niet perse een bloedtest te doen hoor 😁
😄

5 jaar geleden

Reactie op Rosabecking

Ik had gister deze test voel me al een week misselijk pijnlijke borsten hee ...
Spannend he! Ik heb eigenlijk weinig tot geen symptomen.. Sneller moe 's avonds, dat wel..

5 jaar geleden

Ik doe ook geen bloedtest. Is niet verplicht.

5 jaar geleden

Streepje is streepje!

5 jaar geleden

Ik heb niet zo'n regelmatige cyclus. Maar de test is 14 dagen na licht posi ...
Spannend fingers crossed ❤️🤞! Ik heb vier dagen naar de nod getest en geen twijfel mogelijk ☺️ misschien nog twee daagjes wachten en opnieuw testen ?

5 jaar geleden

Ik heb zelf de huisarts gebeld over wat ik moest, had bij de eerste zwangerschap een keizersnede gehad en fraxiparine gespoten. Hoefde niet bloed te prikken en krijg een oproep van de gynaecoloog.

5 jaar geleden

Spannend fingers crossed ❤️🤞! Ik heb vier dagen naar de nod getest en geen ...
Ja, ik denk dat dit een goed idee is. 🤞

5 jaar geleden

Hier is ook geen twijfel over mogelijk. Ik zou gewoon nu al naar de verloskundige bellen. Onze mag je bellen meteen met positieve test. Gefeliciteerd!

5 jaar geleden

Vandaag een nieuwe test gedaan. Streepje is nog lichter dan vrijdag, bijna een tuurstreepje.. Niet wat ik gehoopt had 😟

5 jaar geleden

Dit zijn mijn tests, en werden elke keer donkerder

5 jaar geleden

Een bloedtest doet de huisarts niet zomaar. De huisarts vindt dit geen waarde hebben. Het kan namelijk altijd nog mis gaan.

5 jaar geleden

Ik heb de dokter gebeld de dag na mijn positieve test en hij zei dat hij het niet moest bevestigen en heeft mij gelijk verteld om de vk te bellen. Dat heb ik gedaan en ik wacht nu nog voor mijn afspraak over 10 dagen!

5 jaar geleden

Het is toch niet goed gekomen. Vandaag bloedverlies 😭

5 jaar geleden

Het is toch niet goed gekomen. Vandaag bloedverlies 😭
Hoeft niet altijd alleszeggend te zijn. Wanneer is je NOD?

5 jaar geleden

Reactie op MomJ’s

Hoeft niet altijd alleszeggend te zijn. Wanneer is je NOD?
Volgens de ovulatietesten gerekend NOD zaterdag die net gepasseerd is.. (ovulatietest positief op 30/4, dus ovulatie 1 of 2 mei.. Eerste zwangerschapstest had duidelijker streepje dan de tweede, dus had al wat schrik.